تور فرانسه: هزینه های سفر به فرانسه

به گزارش مجله زیتوا، فرانسه؛ کشوری لوکس، اما گران!

برج ایفل، موزه لوور، پنیر، غذاهای زیبا و لذیذ و منظره ها زیبا… همگی تنها بخشی از زیبایی ها و جاذبه های فرانسه هستند. فرانسه سواحل، جنگل ها و دره های زیبایی دارد و غذاهای فرانسوی یکی از برترین غذاها در جهان هستند. شهرهای این کشور از نظر تاریخی بسیار غنی هستند و کلیساها، معماری ها، قصرها و حتی ویرانه های زیبایی را در فرانسه می توانید مشاهده کنید. جدا از همه اینها، فرانسه برای افرادی که دوست دارند قدم بزنند و از بوی خوب گل های رز لذت ببرند هم کشوری عالی است. در واقع هر آنچه شما را ترغیب به سفر می نماید در فرانسه خواهید یافت. با این همه، سفر به فرانسه بسیار گران است و شاید فقط بعد از ایتالیا در رده دوم قرار بگیرد. اگر قصد سفر با بودجه بسیار محدودی دارید، فرانسه مقصد چندان مناسبی برای شما نخواهد بود. با خبرنگاران همراه باشید تا با جزئیات هزینه سفر به فرانسه آشنا شویم.

تور فرانسه: هزینه های سفر به فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

واحد پول فرانسه

واحد پول فرانسه یورو است. هر یورو برابر با حدود 47000 و یا 1.19 دلار آمریکا است

هزینه تور فرانسه

هزینه های تور فرانسه بسته به نوع پرواز، تاریخ پرواز، کیفیت هتل و تعدا نفرات شما متغیر خواهند بود. ولی برای نمونه، هزینه تور پاریس 6 روزه، در هتل 3 ستاره و با پرواز ماهان ایران برابر با حدود 42،900،000 ریال می باشد. اگر هم قصد اقامت کوتاه مدت تری در این شهر را داشته باشید، تور 2 شب فرانسه در هتل 4 ستاره برابر با 28،350،000 ریال خواهد بود.

هزینه های پرواز ایران - فرانسه

هزینه های پرواز شما به فرانسه هم بسته به هواپیمایی و هواپیما مورد نظر، تاریخ پرواز و تاریخی که خرید را انجام می دهید متفاوت خواهند بود. بنابراین هرچه زودتر پرواز خود را بخرید، پول کمتری هم پرداخت خواهید کرد. برای مثال پرواز مالی یک طرفه (فقط رفت) برای 3-4 روز آینده با شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه (یک توقف در استانبول) برابر با 23،000،00 خواهد بود. ولی پرواز رفت و برگشت به پاریس با هواپیمایی ایرفلوت روسیه (یک توقف در مسکو) برابر با 16،350،000 خواهد بود. برای مشاهده قیمت های لحظه ای و خرید آنلاین پرواز ایران به فرانسه می توانید به لینک زیر رجوع کنید:

خرید آنلاین بلیط هواپیما فرانسه

هزینه هتل و اقامت در فرانسه

از فرانسه به عنوان کشور گران یاد می گردد. بنابراین اگر قصد سفر به بودجه بسیار محدود دارید، فرانسه کشور چندان خوبی برای شما نخواهد بود. فرض را بر این می گذاریم که یک هتل همراه با صبحانه تهیه کنید، تا هزینه های جداگانه ای بابت صبحانه نپردازید و اینکه با خوردن یک صبحانه کامل بتوانید در هزینه های مربوط به ناهار صرفه جویی کنید. با کمی جستجو، می توانید بوتیک هتل های لوکسی را پیدا کنید که قیمت مناسبی هم دارند. در این هتل ها معمولاً دو تخت در یک اتاق قرار می دهند و هزینه اقامت هر فرد برابر با شبی 180 الی 225 دلار است.

البته اتاق هایی با قیمت های 15 الی 40 یورو هم می توان اجاره کرد که بیشتر شکل خوابگاه دارند و هتل نیستند. ولی اگر یک اتاق دوبل در یک با هزینه های مناسب بخواهید، شبی حدود 90 یورو باید پرداخت کنید.

اگر یک اتاق دابل در یک هتل میانه بخواهید، قیمت آن نزدیک به 90 الی 190 یورو خواهد بود.

اگر هم هتل های لوکس را ترجیح می دهید، باید شبی 190 الی 350 یورو بپردازید.

هزینه حمل و نقل شهری در فرانسه

برترین روش برای حمل و نقل داخل شهرهای فرانسه به وسیله و قطار و مترو است، ولی این گزینه هم می تواند گران باشد. درحالیکه مقرون به صرفه ترین روش حمل ونقل استفاده از قطارها در طول شب هستند، گرانترین نوع قطار هم قطارهای سریع السیر هستند. برای اینکه بیشترین صرفه جویی در هزینه را انجام دهید، پیش از سفر و از چند روز قبل بلیط را بخرید. برای مثال اگر همان روز سفر بلیط قطار پاریس به نیس را بخرید، حدود 160 الی 180 یورو خواهد بود. ولی اگر چند روز زودتر آن را بخرید، تا 25 یورو هم خواهد رسید. به صورت کلی، در حمل و نقل های شهری مترو و اتوبوس شهری بسیار مقرون به صرفه تر هستند. مزیت مترو به سریع تر بودن، و مزیت اتوبوس به قابلیت دیدنی شهر حین جهت است.

به صورت خلاصه، در یک سفر با بودجه محدود روزی حدود 9 یورو، در سفر با بودجه متوجه روزی 23 یورو و در سفرهای لوکس روزی 59 یورو را بابت حمل و نقل شهری در نظر بگیرید.

هزینه خورد و خوراک در فرانسه

مقرون به صرفه و برترین راه برای تجربه غذاهای فرانسوی این است که غذای خودتان را بخرید. بازارها در فرانسه برترین دوستان شما هستند! مغازه های زیادی در سراسر شهر هستند که نان، پنیر، گوشت و … می فروشند. خود فرانسوی ها هم به همین شکل غذا می خورند. آن ها به فروشگاه های محلات خود می فرایند، مواد اولیه را خریداری می نمایند و غذاها را می پزند. شما می توانید با 10 یورو برای 2 نفر غذا بخرید. اگر ساندویچ های آماده را ترجیح می دهید، هزینه یک ساندویچ آماده در یک فست فود محلی برابر با حدود 4-7 یورو خواهد بود. ولی غذا خوردن در رستوران های فرانسه گران است. اگر در یک رستوران غذا بخورید حداقل برای یک وعده باید 20-35 یورو بپردازید. ولی اگر مواد اولیه را خودتان تهیه کنید، می توانید با حدود خرج 45 الی 65 یورو، غذای یک هفته خود را تهیه کنید. البته اگر به فروشگاه هایی بروید که تخفیف دارند، با مقدار قابل توجهی هم می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

بنابراین، اگر قصد مدیریت هزینه های خود در سفر به فرانسه را دارید یادتان باشد که حتماً خودتان مواد اولیه را از فروشگاه ها تهیه کنید. دوم اینکه، هیچ چیز در فرانسه عادی تر از پیک نیک کردن نیست. بنابراین هیچ ترس و خجالتی از این نداشته باشید که در گوشه ای بنشینید و مادامی که مردم را دیدن می کنید، غذایتان را بخورید.

هزینه جاذبه ها و موزه های فرانسه

بیشتر جاذبه ها بین 9-20 یورو هزینه ورودی دریافت می نمایند. هزینه ورود به برج ایفل بین 7 الی 17 یورو است و هزینه بازدید از کاخ ورسای برابر با 25 یورو است. هزینه بازدید از موزه لوور هم 17 یورو است. البته اگر قصد استفاده از تورهای موجود در شهرهای مختلف پاریس را داشته باشید هزینه ها متفاوت خواهند بود.

هزینه های مربوط به انعام در فرانسه

کافه ها: 5 الی 10 درصد مبلغ فاکتور

خدمات هتل: 1-2 یورو بابت حمل و نقل هر کیف و چمدان

رستوران: 10 درصد کل مبلغ

تاکسی: 10-15 درصد کل مبلغ

توالت عمومی: 0.5 یورو

راهنما سفر: 1-2 یورو بابت هر نفر

هزینه موبایل و سیمکارت در فرانسه

هزینه سیمکارت در فرانسه بسته به نوع بسته های موجود از 2 تا 20 یورو متفاومت می باشد. برای مثال، با پرداخت 2 یورو می توانید سیمکارتی با 2 ساعت مکالمه رایگان با فرانسه، آلاسکا، هاوایی، آمریکا داشته باشید و از خدمات وای-فای رایگان شرکت ارائه دهنده هم بهره بجویید. شما بعلاوه می توانید با پرداخت حدود 20 یورو سیمکارتی با قابلیت تماس نامحدود در فرانسه، قابلیت پیغام رسانی نامحدود در کل اروپا و 3 گیگابایت اینترنت دریافت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1703

به "تور فرانسه: هزینه های سفر به فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: هزینه های سفر به فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید