دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا، قهرمانی رکابزن ایرانی در بخش معلولان و صعود دانشور به مرحله دوم

به گزارش مجله زیتوا، روز دوم رقابت های دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در مالزی با کسب یک مدال طلا توسط رکابزن معلول کشورمان پیگیری شد.

دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا، قهرمانی رکابزن ایرانی در بخش معلولان و صعود دانشور به مرحله دوم

به گزارش خبرنگاران، مرحله مقدماتی رقابت های دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در ماده کایرین و در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد. در رده بزرگسالان محمد دانشور با زمان 10.317 ثانیه در گروه خود دوم شد و به مرحله بعد صعود کرد. علی علی عسگری هم با زمان 10.662 ثانیه در گروه خودش چهارم شد و برای صعود در جدول شانس مجدد قرار گرفت.

در رده جوانان ایمان رشنو و عباس زارع زاده در گروه خود به ترتیب ششم و چهارم شدند و برای صعود باید در شانس مجدد رکاب بزنند.

در 500 متر تایم تریل بانوان رده بزرگسالان فاطمه هداوند با زمان 36.445 ثانیه و کسب رتبه هشتم به مسابقه نهایی راه یافت. او در بین نمایندگان 12 کشور آخرین فرد صعود کننده به مرحله نهایی بود. لیلا صادقی نیز در رده جوانان با زمان 39.952 ثانیه در بین 11 کشور رتبه دهم را کسب کرد و از صعود بازماند.

همچنین امروز رقابت های بخش معلولان نیز برگزار شد که طی آن مهدی محمدی مدال طلای رشته تعقیبی انفرادی بزرگسالان در کلاس c4 و c5 را به دست آورد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 320

به "دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا، قهرمانی رکابزن ایرانی در بخش معلولان و صعود دانشور به مرحله دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا، قهرمانی رکابزن ایرانی در بخش معلولان و صعود دانشور به مرحله دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید