ربیعی: بازی ما با استقلال خوزستان جنگ 2 تاکتیک متفاوت بود، از نقل وانتقالات تیمم رضایت دارم

به گزارش مجله زیتوا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ملاقات تیمش مقابل استقلال خوزستان را به جنگ دو تاکتیک متفاوت تشبیه کرد.

ربیعی: بازی ما با استقلال خوزستان جنگ 2 تاکتیک متفاوت بود، از نقل وانتقالات تیمم رضایت دارم

محمد ربیعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی یک بر صفر تیم مس رفسنجان مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ دسته اول گفت: بازی خوب و سختی بود. تیم استقلال خوزستان هم عملکرد خوبی داشت و به دنبال حفظ توپ و بازی مالکانه بود. ما هم مطلعانه اجازه دادیم آن تیم این کار را انجام دهد و به دنبال استفاده از ضدحملات بودیم.

وی در ادامه اضافه کرد: تیم استقلال به لحاظ بازی روی چمن ورزشگاه تختی اهواز، بسیار مسلط تر از ما بود، اما در بحث سرعت در حمله و ... ما بهتر از حریف بودیم. در حقیقت بازی دو تیم جنگ دو تاکتیک متفاوت بود که ما در روش خودمان پیروز تر بودیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در خصوص اختلاف دو امتیازی تیمش با سایر رقبا در صدر جدول و اینکه چقدر امیدوار است این فرایند تا سرانجام فصل ادامه داشته باشد، گفت: بازی های زیادی تا سرانجام فصل مانده است و از الآن به این چیزها فکر نمی کنیم. ما بازی به بازی جلو خواهیم رفت و در حال حاضر تنها به بازی با قشقایی فکر می کنیم. ما فقط می خواهیم هر هفته بهترینِ خودمان در زمین باشیم. مدیریت، بازیکنان و تمام عوامل تیم هم از این موضوع مطلع هستند. دوست داریم روز به روز بهتر شویم، نه اینکه دوست نداشته باشیم صعود کنیم، اما فعلاً بازی به بازی جلو می رویم.

ربیعی درباره عملکرد تیمش در فصل نقل وانتقالات بیان نمود: ما در ابتدای فصل جزو دو سه تیم آخری بودیم که کارمان را آغاز کردیم و من 12 روز مانده به آغاز بازی ها به تیم آمدم و به طور کلی در این مدت هم درگیر رفت و آمد بازیکنان بودم. به همین دلیل مثل سایر تیم های مدعی زمان کافی برای گذراندن اردوهای ابتدای فصل را نداشتیم. با این شرایط نقاط ضعفی از ابتدای فصل مانده بود که سعی کردیم در نیم فصل آنها را رفع کنیم. البته از تمام بازیکنانی که در نیم فصل اول کنار ما بودند تشکر می کنم. آنها هم زحمت خود را کشیدند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از فرایند نقل وانتقالات تیمش در نیم فصل راضی است یا خیر؟، گفت: بله، نسبتاً راضی کننده بود. درخواست ما از باشگاه بیشتر بازیکنانی بودند که جذب آنها شدنی بود. ما بازیکنانی را خریدیم که با باشگاه خود فسخ نموده بودند. محتویات بازار این ها بودند و من از بازیکنانم راضی هستم. این بازیکنان با تیم های قبلی خود سابقه صعود به لیگ برتر را دارند، ولی احتیاج به زمان دارند تا با تیم ما هماهنگ شوند. من از مجموعه تیم، مدیرعامل باشگاه و مدیر صنایع مس ایران به خاطر حمایت های شان تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 460

به "ربیعی: بازی ما با استقلال خوزستان جنگ 2 تاکتیک متفاوت بود، از نقل وانتقالات تیمم رضایت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: بازی ما با استقلال خوزستان جنگ 2 تاکتیک متفاوت بود، از نقل وانتقالات تیمم رضایت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید