رطوبت هوا در بوشهر افزایش می یاید

به گزارش مجله زیتوا، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از یکشنبه تا انتها هفته فرارو آینده به سبب وزش بادهای جنوبی رطوبت هوا در این استان افزایش می یابد.

رطوبت هوا در بوشهر افزایش می یاید

پیغام مساعدی روز آدینه درگفت و گو با ایرنا اضافه نمود: آنالیز نقشه های هواشناسی همچنین نشان می دهد طی امروز و فردا در ساعت هایی از ظهر تا غروب با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی بر روی دریا و سواحل استان، دریا تا حدودی متلاطم میگردد.

وی بیان نمود: همچنین پیش بینی می گردد از روز یکشنبه تا اواخر هفته پیش رو در بعضی از ساعت ها بر پوشش ابر در آسمان استان اضافه نموده گردد.

مساعدی ادامه داد: در24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی و طی ساعت هایی از روز همراه با وزش باد و در بعضی مناطق جنوبی در ابتدای صبح مه رقیق پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 30 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در ساعت هایی از ظهر تا غروب 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی می گردد.

مساعدی مطرح کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتیمتر و در ساعت هایی از ظهر تا غروب 120 سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 02:20 بامداد، مد اول دریا ساعت 08:21، جزر دوم ساعت 15:33 و مد دوم ساعت 21:13 خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 88

به "رطوبت هوا در بوشهر افزایش می یاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رطوبت هوا در بوشهر افزایش می یاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید