روابط اصفهان و برلین در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری توسعه می یابد

به گزارش مجله زیتوا، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از آمادگی استان اصفهان همکاری مالی و سرمایه گذاری بین برلین و اصفهان را در زمینه های کشاورزی، صنعتی و گردشگری برشمرد و گفت: روابط مالی اصفهان و برلین افزایش می یابد.

روابط اصفهان و برلین در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری توسعه می یابد

اگر علاقمند به سفر با بهترین شرایط ویزا توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی در ملاقات با معاون اتاق بازرگانی برلین گفت: پس از برجام هیئت های تجاری متعددی از کشورهای اروپایی به ویژه آلمان به ایران آمدند و با سایر ایالت های آلمان از جمله بادن ورتمبرگ روابط تجاری برقرار شده است.

وی با اشاره به دوران تحریم و از دست رفتن فرصت همکاری مالی کشورهای اروپایی با ایران گفت: در شرایط تحریم کشور چین از غیبت کشورهای اروپایی استفاده و در بخش های صنعتی ایران سرمایه گذاری کرد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان همکاری مالی و سرمایه گذاری بین برلین و اصفهان را در زمینه های کشاورزی، صنعتی و گردشگری برشمرد و گفت: بیشترین گردشگران بازدید نماینده اصفهان از کشور آلمان بوده و خواهان مشارکت شرکت های آلمانی در توسعه زیرساخت های گردشگری استان اصفهان هستیم.

وی به فعالیت 8 هزار واحد صنعتی و یک هزار واحد معدنی اشاره نمود و اضافه نمود: بسیاری از واحدهای صنعتی ایران همکاری نزدیکی با آلمان دارند و این روابط پس از تحریم های مالی به پایین ترین سطح رسیده بود و امیدواریم در دوران پسابرجام شاهد توسعه روابط دو طرفه باشیم.

سهل آبادی خوستار همکاری نزدیک دو اتاق بازرگانی اصفهان و برلین شد و گفت: اتاق های بازرگانی به عنوان سفیر صلح می توانند حتی روابط خصمانه سیاسی کشورها را به روابط عادی تبدیل نمایند.

معاون اتاق بازرگانی برلین در این ملاقات با اشاره به دوستی عمیق آلمان و ایران گفت: توافق نامه هسته ای ایران فرصتی برای تقویت روابط مالی ایران با سایر کشورها از جمله آلمان است.

کریتین وزینهاتر از آمادگی اتاق بازرگانی برلین برای تقویت روابط مالی و تجاری بین برلین و اصفهان اطلاع داد و اضافه نمود: برلین در زمینه صنعت و خدمات آماده همکاری با شرکت های استان اصفهان است.

وی با اشاره به تکنولوژی نوین شرکت های آلمانی در تصفیه آب و فاضلاب و خدمات فناوری اطلاعات گفت: شرکت های برلین آماده برقراری روباط با شرکت های استان اصفهان در زمینه های مختلف هستند.

آندریاس کوهل مدیر یک هلدینگ صنعتی برلین در این ملاقات مبادلات بانکی را مهمترین چالش پیش روی روابط مالی آلمان و ایران برشمرد و گفت: واحدهای صنعتی برلین آماده راه اندازی نمایندگی در استان اصفهان هستند و در این رابطه در حال رایزنی و آنالیز فرصت های تجاری و سرمایه گذاری هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 444

به "روابط اصفهان و برلین در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط اصفهان و برلین در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید