رونمایی از مقصد جدید گردشگری ترکیه در هتل پارسیان آزادی

به گزارش مجله زیتوا، شهر کایسری به عنوان مقصد جدید گردشگری ترکیه طی مراسمی در هتل پارسیان آزادی با اسپانسری ترکیش ایرلاینز به آژانس های گردشگری و اهالی سفر معرفی گردید.

رونمایی از مقصد جدید گردشگری ترکیه در هتل پارسیان آزادی

به گزارش خبرنگاران، در مراسمی که به منظور معرفی شهر کایسری به عنوان مقصد جدید گردشگری در هتل پارسیان آزادی برگزار گردید، مدیران دفتر ترکیش ایرلاینز در تهران، مدیران آژانس های مطرح گردشگری از تهران و سراسر ایران، مسئولان شهر کایسری، مدیران هتل های شهر کایسری، مسئول پیست اسکی شهر کایسری، مسئولان فدراسیون اسکی ایران و مسئولان پیست اسکی دیزین و جمعی از اهالی گردش و سفر حضور یافتند.

در حاشیه این مراسم، جلسات B to B و مذاکراتی بین مسئولان و فعالان گردشگری شهر کایسری و مدیران آژانس های گردشگری ایران به منظور شناسایی و معرفی ظرفیت ها و آنالیز راه های گسترش همکاری های مشترک بین طرفین برگزار گردید و فعالان و مسئولان صنعت گردشگری شهر کایسری با طرف های ایرانی حاضر در این مراسم به تفاهمات اولیه در راستای همکاری های مشترک دست یافتند.

میهمانان ترک حاضر در این مراسم بازدیدی از شهر تهران نیز داشتند و ضمن حضور در بعضی مراکز گردشگری و اماکن تاریخی کلانشهر تهران با جاذبه های گردشگری و ظرفیت های پایتخت ایران آشنا شدند.

شهر کایسری، نزدیک به شهر معروف کاپادوکیا و از شهرهای فعال در صنعت پوشاک ترکیه است به نحوی که این شهر را پایتخت فراوری پارچه جین لقب داده اند. شهر کایسری همچنین برای گردشگران علاقمند به ورزش اسکی نامی آشنا به شمار می رود، چرا که کوه های شهر کایسری در تمام ایام سال برف دارند و این شهر پیست های اسکی باکیفیتی دارد که در 25 کیلومتری جنوب شهر کایسری قرار گرفته اند.

شایان ذکر است این مراسم توسط دفتر شرکت ترکیش ایرلاینز در تهران برگزار گردید. ترکیش ایرلاینز یکی از شرکت های هواپیمایی مطرح دنیا به شمار می رود که به 316 فرودگاه در 313 شهر از 125 کشور پرواز می نماید و بالاترین نرخ رشد را در میان شرکت های هوایی دنیا به خود اختصاص داده است.

منبع: همگردی
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 52

به "رونمایی از مقصد جدید گردشگری ترکیه در هتل پارسیان آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از مقصد جدید گردشگری ترکیه در هتل پارسیان آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید