سامسونگ ممکن است گلکسی تب S9 را اوایل سال آینده معرفی نکند

به گزارش مجله زیتوا، سامسونگ، دومین تولیدکننده بزرگ تبلت در دنیا، هر سال تبلت های پرچم دار خود را روانه بازار می نماید. در اوایل امسال، این شرکت سری گلکسی تب S8 متشکل از گلکسی S8، گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی تب S8 اولترا را عرضه کرد. با این حال شایعه جدیدی که به گوش می رسد این است که سامسونگ سری گلکسی تب S9 را اوایل سال آینده معرفی نخواهد کرد.

سامسونگ ممکن است گلکسی تب S9 را اوایل سال آینده معرفی نکند

طبق گزارش منتشر شده از نشریه کره ای TheElec، سامسونگ توسعه سری گلکسی تب S9 را به تعویق انداخته و با این تفاسیر سری نو تبلت های سامسونگ اوایل سال آینده در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. بر اساس حدس های مطرح شده، این تاخیر به علت کاهش تقاضا کاربران برای محصولات و گجت های هوشمند از جمله تبلت و بعلاوه رکود اقتصاد جهانی است. در ابتدا قرار بود توسعه این تبلت ها در دسامبر شروع گردد، اما به اوایل سال آینده مولکول شد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ اکنون قصد داشته باشد سری گلکسی تب S9 را در نیمه دوم سال 2023 در کنار گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 روانه بازار تبلت های هوشمند کند. شرکت های تحقیقاتی بازار ادعا می نمایند که فروش کلی تبلت ها در امسال کاهش می یابد، اما فروش تبلت های پیشرفته پرچم دار می تواند با افزایش همراه باشد. طبق اعلام DSCC، ضریب فروش تبلت های پرچم دار می تواند از 3 درصد در سال 2021 به 4 درصد در سال 2022 افزایش یابد.

گفته می گردد سری گلکسی تب S9 همچنان متشکل از سه مدل گلکسی تب S9، گلکسی تب S9 پلاس و گلکسی تب S9 اولترا خواهد بود. مطابق معمول، انتظار می رود که مدل اولترا، با قابلیت های نوی که ارائه می دهد عنوان قدرتمندترین تبلت پرچم دار سامسونگ برای 2023 را از آن خود کند. طبق شایعات و گمانی زنی های مطرح شده، گلکسی تب S9 اولترا مجهز به نمایشگر 14.6 اینچی AMOLED سامسونگ است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1848 در 2960 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1000 نیت، نسبت بدنه به تصویر 16:10 و تراکم پیکسلی 340 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس نیز وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد و حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی این تبلت هوشمند خواهد بود.

سامسونگ احتمالاً از پردازنده نو پرچم دار و معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده این تبلت استفاده خواهد نمود. گفته می گردد که تراشه پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 2 دارای پردازنده ای مبتنی بر پیکربندی 1+2+2+3 خواهد بود و این یعنی یک هسته Cortex-X3 با حداکثر فرکانس کاری 3.20 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A715 با حداکثر فرکانس 2.80 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A710 با حداکثر فرکانس کاری 2.80 گیگاهرتز و سه هسته Cortex-A510 با حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازند.

در کنار این تراشه انتظار می رود که 8 یا 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی برای استفاده کاربران تعبیه گردد. سیستم عامل اندروید 13 روی این تبلت هوشمند نو به صورت پیش فرض نصب خواهد شد و One UI 5.0 را اجرا خواهد نمود. در بخش دوربین نیز گفته می گردد که سامسونگ از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی به عنوان سیستم دوربین این تبلت بهره خواهد برد. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز روی حفره نمایشگر این تبلت به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

منبع تغذیه گلکسی تب S9 اولترا احتمالاً یک باتری 11200 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که شارژر 45 واتی سامسونگ پشتیبانی خواهد نمود. باید دید در هفته های آینده چه اطلاعات دیگری در خصوص سری گلکسی تب S9 در رسانه های خبری منتشر خواهد شد.

منبع: Sammobiles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1401 بروزرسانی: 14 مهر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1877

به "سامسونگ ممکن است گلکسی تب S9 را اوایل سال آینده معرفی نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ ممکن است گلکسی تب S9 را اوایل سال آینده معرفی نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید