گلکسی M22 با پردازنده هلیو G80 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله زیتوا، سامسونگ قرار است به زودی از گوشی میان رده گلکسی M22 رونمایی کند که به تازگی با پردازنده هلیو G80 و اندروید 11 در گیک بنچ دیده شد.

گلکسی M22 با پردازنده هلیو G80 در گیک بنچ دیده شد

سامسونگ طی یکی دو سال اخیر، شمار میان رده ها و گوشی های مالی خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد. به گونه ای که اکنون آن ها را در سه سری متفاوت رونمایی و راهی بازار می نماید که اصلی ترین آن سری A، سپس M و در نهایت F هستند که بیشتر بازار عرضه آن ها را از هم متمایز می نماید.

اما محصول جدیدی که قرار است به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم از سری M بوده و گلکسی M22 نام دارد که به تازگی با پردازنده نسبتا خوب هلیو G80 در گیک بنچ دیده شد. این پردازنده 8 هسته ای است که هسته های آن به شکل دو دسته دو و شش تایی تقسیم می شوند. 2 هسته قدرتمند Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و 6 هسته کم مصرف از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز. شماره مدل این گوشی SM-M225FV بوده و ظاهرا به 4 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 11 نیز مجهز خواهد شد.

امتیازی که گلکسی M22 با هلیو G80 در گیک بنچ پیروز به کسب آن شد در بخش تک و چند هسته ای به ترتیب 374 و 1361 است که هر دوی آن ها نزدیک به امتیاز کسب شده توسط تمام محصولاتی هستند که با پردازنده یاد شده راهی بازار شده اند. با یاری این پردازنده و 4 گیگابایت حافظه رم که خب تعیین نیست آیا تنها ترکیب سخت افزاری موجود از این محصول خواهد بود یا خیر، کاربران خواهند توانست فعالیت های سبک و معمولی نظیر وب گردی، تماشای فیلم، اجرای بازی ها با کیفیت پایین و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی را با سرعت و قدرت مناسبی انجام دهند. اما خب بدیهی است نباید انتظار خیلی زیادی از این گوشی داشت.

با توجه به گفته های وب سایت معتبر گلکسی کلابز، گلکسی M22 قرار است به نمایشگر 6.4 اینچی از نوع SuperAMOLED مجهز گردد و دوربین سلفی هم به شکل U در بالاترین بخش آن تعبیه خواهد شد. روی پنل پشتی شاهد یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهیم بود حال اینکه چه دوربین های دیگری و با چه تعییناتی آن را همراهی نمایند تعیین نیست.؛ هرچند به نظر می رسد وجود دوربین فوق عریض حتمی است.

اما آنچه که گلکسی M22 را به یک گوشی مالی خاص تبدیل می نماید، تجهیز آن به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که باعث می گردد این محصول در نگه داری شارژ یکی از بهترین ها در محدوده قیمتی مورد نظر باشد. گلکسی M22 احتمالا در سه رنگ مشکی، سفید و آبی و با قیمت 230 یورو در بازار اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت. حال اینکه این اتفاق قرار است دقیقا در چه تاریخی رخ دهد موضوعی است که برای آگاه شدن از آن باید مدتی منتظر بمانیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1382

به "گلکسی M22 با پردازنده هلیو G80 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M22 با پردازنده هلیو G80 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید