صندوق کارآفرینی به فعالان صنایع دستی سیستان و بلوچستان تسهیلات ویژه پرداخت می نماید

به گزارش مجله زیتوا، ایرنا/ براساس آخرین اخبار واصله، صندوق کارآفرینی به فعالان صنایع دستی سیستان و بلوچستان تسهیلات ویژه پرداخت می نماید.

صندوق کارآفرینی به فعالان صنایع دستی سیستان و بلوچستان تسهیلات ویژه پرداخت می نماید

غلامعلی صمصامی، مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم نامه با هدف حمایت از توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به امضا رسیده است.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه تسهیلات تلفیقی به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و تعاونی ها پرداخت می گردد تا زمینه توسعه کسب و کارهای این رسته فراهم گردد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان بیان نمود: گروه هدف این تفاهم نامه تولیدنمایندگان و عرضه نمایندگان صنایع دستی هستند که از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی می شوند.

وی در مورد اندازه تسهیلات و کارمزد این طرح گفت: نرخ سود تسهیلات تا مبلغ 20 میلیارد ریال 10 درصد خواهد بود و بازپرداخت این تسهیلات با یک سال تنفس همراه است.

صمصامی با اشاره به اینکه تسهیلات ارائه شده در قسمت سرمایه در گردش هم تا سقف پنج میلیارد ریال خواهد بود، توضیح داد: یکی از ویژگی های این طرح حذف شرایط سرپرست خانوار بودن برای بانوان است.

وی اعلام کرد: متقاضیان استفاده از تسهیلات باید درخواست خود را در سامانه my.mcth.ir ثبت نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1772

به "صندوق کارآفرینی به فعالان صنایع دستی سیستان و بلوچستان تسهیلات ویژه پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق کارآفرینی به فعالان صنایع دستی سیستان و بلوچستان تسهیلات ویژه پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید