غیبت چین در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا و تاثیرش برای ایران

به گزارش مجله زیتوا، جمیل لطف الله نسبی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به پیگیری تمرینات تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: نوشاد عالمیان به واسطه حضور در قطر و شرکت در مسابقات این کشور از شرایط خوبی برخوردار است. بردی که او در این رقابت ها مقابل دو بازیکن بالاتر از خودش (بر اساس رنکینگ جهانی) به دست آورد نشان از شرایط خوب بدنی و روحی اش دارد برخلاف برادرش که هنوز به شرایط آرمانی بازنگشته است.

غیبت چین در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا و تاثیرش برای ایران

وی ادامه داد: نیما عالمیان بعد از المپیک به لحاظ مسائل روحی با افت شدیدی روبرو شد و هنوز هم نتوانسته خود را به شرایط قبل بازگرداند. البته با حضور در تمرینات گروهی و به خصوص شرکت در رقابت های استار کانتندر که قبل از قهرمانی آسیا برگزار می گردد، او می تواند شرایط نسبی بهتری پیدا کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز از شرایط امیرحسین هدایی که در مجارستان پیگیر تمریناتش بوده هم ابراز رضایت کرد و گفت: حضور مستمر در کمپ تمرینی و مسابقات مجارستان باعث شده هدایی از لحاظ روحی و روانی بسیار باانگیزه باشد. او این آمادگی را در تمریناتی که طی این چند روز در اردوی تیم ملی داشته به خوبی نشان داده است.

لطف الله نسبی با بیان اینکه امین احمدیان هم جزو جوانان خوب و آینده دار است که قطعا در مسابقات قهرمانی آسیا روی او حساب زیادی خواهیم داشت، اعلام نمود: احمدیان هم در مجارستان به صورت جدی پیگیر تمریناتش است. با او در ارتباط هستم و از شرایط تمرینی اش باخبرم. امیدوارم در مسابقات هم بتواند مثل تمریناتش خوب و مفید ظاهر گردد.

وی با تاکید بر اینکه آروین روئین تن هم بدون مشکل و با آمادگی پیگیر تمریناتش است در خصوص پیش بینی خود از عملکردی که ملی پوشان می توانند در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشند، شرح داد.

این مربی با یادآوری اینکه تیم ملی تنیس روی میز ایران در دوره پیشین رقابت های قهرمانی آسیا به اسم هفتم دست یافت، توضیح داد: برترین های تنیس روی میز دنیا در این رقابت ها حضور دارند. چین، کره جنوبی و ژاپن که به نیمه نهایی المپیک رسیدند آسیایی هستند و همین مسئله گویای سطح مسابقات این قاره است. قطعا در مسابقات پیش رو رقابت سنگین و مشکل است. فقط امیدوارم قرعه خوبی نصیب مان گردد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با بیان اینکه گفته می گردد چین در این دوره رقابت های قهرمانی آسیا شرکت ندارد، اعلام نمود: البته هنوز این مسئله به صورت رسمی اطلاع رسانی نشده است اما اگر صحت داشته باشد به نفع ما خواهد بود. ایران در دوره پیش مسابقات هفتم شد، در صورتیکه چین در این دوره شرکت نکند ما در جمع 6 تیم قرار می گیریم و به صورت مستقیم راهی دیدارهای حذفی خواهیم شد.

وی تاکید نمود: این موضوع کاملا به سود تنیس روی میز ایران خواهد شد چراکه باعث می گردد بازیکنان بدون بازی و خستگی برای دیدارهای معین کننده حذفی آماده شوند.

لطف الله نسبی تاکید نمود: در هر صورت پیش بینی عملکردی که تیم ملی تنیس روی میز می تواند در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشد، سخت است. کوشش این است تا نتیجه ای قابل توجه بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1520

به "غیبت چین در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا و تاثیرش برای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت چین در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا و تاثیرش برای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید