فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ 767 در مادرید

به گزارش مجله زیتوا، خبرگزاری خبرنگاران- هواپیمای بوئینگ 767 ایر کانادا که دچار نقص فنی شده بود به صورت ایمن در فرودگاه باراخاس مادرید بر زمین نشست.

فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ 767 در مادرید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، هواپیمای بوئینگ 767 شرکت هواپیمایی ایر کانادا به خاطر از کار افتادن بخشی از تجهیزات برای فرود اضطراری به فرودگاه مادرید پایتخت اسپانیا بازگشت.

این حادثه ساعاتی بعد از آن رخ داد که مشاهده یک پهپاد در نزدیکی محل بلند شدن این هواپیما موجب اختلالی کوتاه شد طوری که 26 پرواز از این فرودگاه تغییر جهت دادند.

این هواپیما 30 دقیقه بعد از برخاستن با برج کنترل تماس گرفت و خواهان فرود اضطراری شد.

نیوز اگزکتیو بیان کرد: پرواز شماره 837 هواپیمایی ایرکانادا که به علت ترکیدن یکی از لاستیک های آن از بیش از سه ساعت پیش بر روی مادرید می چرخد، قرار است ساعت 19:30 دقیقه به وقت محلی و حدود ساعت 10 به وقت تهران در فرودگاه مادرید به زمین بنشیند.

وب سایت فلایت رادار 24 (Flightradar24) که حوادث هوایی و راستا پرواز هواپیما ها را در سرتاسر دنیا رصد می نماید گفت: این هواپیما حدود 30 سال عمر دارد.

هواپیمای بوئینگ 767 ایر کانادا به صورت ایمن در فرودگاه باراخاس مادرید بر زمین نشست

خبرگزاری رویترز گزارش داد: هواپیمای بوئینگ 767 ایر کانادا که دچار نقص فنی شده بود به صورت ایمن در فرودگاه باراخاس مادرید بر زمین نشست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 601

به "فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ 767 در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ 767 در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید