ماموریت مهم یحیی؛ باطل کردن بزرگترین طلسم لیگ برتری پرسپولیس

به گزارش مجله زیتوا، آخرین شکست پرسپولیس پیش از حضور گل محمدی در این تیم برابر نفت مسجدسلیمان رقم خورده است.

ماموریت مهم یحیی؛ باطل کردن بزرگترین طلسم لیگ برتری پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران پرسپولیس در حالی باید جمعه این هفته به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که در 5 بازی گذشته خود برابر این تیم به پیروزی دست نیافته است. نکته جالب اینکه آخرین شکست پرسپولیس پیش از حضور گل محمدی در این تیم هم برابر همین تیم رقم خورده است. نفت سومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذارد و در اولین فصل حضورش رفت و برگشت برابر پرسپولیس حمید درخشان به تساوی رسید. در تهران سهم هر تیم یک گل و در مسجد سلیمان هم دو گل از خط دروازه هر دو تیم گذشت.

اما فصل گذشته هم پرسپولیس برانکو یکی از تساوی های ابتدایی فصل خود را برابر نفتی ها به دست آورد تا این نتیجه در مسجدسلیمان هم تکرار شود. ماجرایی که باعث شد تا قهرمانی سرخ ها تا هفته انتهایی لیگ مسجل نشود.

این ششمین تقابل نفتی ها با پرسپولیسی است اما نکته ای که هواداران پرسپولیس را امیدوار به قطعی شدن قهرمانی برابر این حرف طلسم شده می کند آمار خیره کننده یحیی و شاگردانش در لیگ برتر است.

یحیی از زمانی که روی نیمکت پرسپولیس نشسته تنها دو امتیاز را در داربی از دست داده و سایر رقبا را یک به یک مغلوب کرده است تا از 27 امتیاز ممکن با کسب 25 امتیاز آمار خیره کننده 2.77 امتیاز از هر بازی را ثبت کرده باشد.

نکته جالب توجه دیگر تقابل دوباره مهدی تارتار با پرسپولیس در دیداری است که قهرمانی سرخ ها را مسجل خواهد کرد. تاتار در نیم فصل اول یکی از گزینه های جانشینی کالدرون و به نوعی رقیب یحیی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس بود.

فصل گذشته و در هفته پایانی لیگ پرسپولیس باید به مصاف پارسجنوبی می رفت که روی نیمکت خود مهدی تارتار را به عنوان سرمربی داشت. پرسپولیس در صورت شکست برابر پارس با توجه به تفاضل گل کمتر قهرمانی را به سپاهان واگذار می کرد اما گل ماریو بودیمیر خیال پرسپولیس را برای به دست آوردن جام قهرمانی راحت کرد.

باید دید روز جمعه طلسم نفت مسجدسلیمان دوباره گریبان پرسپولیس را می گیرد یا سرخ ها دوباره در تقابل با تیم مهدی تارتار قهرمانی خود را جشن می گیرند. تارتار در نیم فصل اول یکی از انتقادآمیزترین شکست های پرسپولیس کالدرون را به این تیم تحمیل کرده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 848

به "ماموریت مهم یحیی؛ باطل کردن بزرگترین طلسم لیگ برتری پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت مهم یحیی؛ باطل کردن بزرگترین طلسم لیگ برتری پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید