لحظه به لحظه با شادی اولین گل عیسی آل کثیر پس از 6 ماه دوری از فوتبال

به گزارش مجله زیتوا، آل کثیر که از پاس گل امید عالیشاه و از خودگذشتگی او به وجد آمده بود تشکر ویژه ای پس از گل از همبازی خود داشت.

لحظه به لحظه با شادی اولین گل عیسی آل کثیر پس از 6 ماه دوری از فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عیسی آل کثیر که پس از لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته و شادی جنجالی اش 6 ماه از فوتبال دور بود در بازی با پدیده برای دقایقی به میدان آمد ولی پیروز به گلزنی نشد.

او در بازی پرسپولیس - نساجی فرصت بیشتری برای بازی به دست آورد و از دقیقه 68 به جای وحید امیری وارد بازی شد که در دقایق سرانجامی بازی پیروز شد روی پاس گل امید عالیشاه گل دوک پرسپولیس را به ثمر برساند.

ستاره 31 ساله فوتبال ایران در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با قرارگیری در موقعیت مطلوب و روبرو شدن با دروازه خالی، پنجمین گلش در پرسپولیس را زد تا در روز فرصت سوزی مهاجمان پرسپولیس، صندلی قرمزها در صدر جدول را مستحکم تر کند.

آخرین گلی که مهاجمان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به ثمر رساندند، به ملاقات مقابل فولاد در هفته یازدهم برمی شود که مهدی عبدی توانست دروازه فروزان را باز کند و حالا آل کثیر طلسم ناکامی مهاجمان سرخپوش را هم می شکند و فشار را از روی دوش شهریار مغانلو و مهدی عبدی برمی دارد؛ نکته مهم تر اما این که او سورپرایزی در خوشحالی اش هم نداشته و با یک شادی ساده، گل را جشن گرفت تا به شکلی خاطره انگیز اولین حضور با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را به سرانجام برساند.

آل کثیر که از پاس عالیشاه و از خودگذشتگی او به وجد آمده بود تشکر ویژه ای پس از گل از همبازی خود داشت. تصاویر شادی عیسی آل کثیر پس از گل دوم پرسپولیس را ببینید:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1306

به "لحظه به لحظه با شادی اولین گل عیسی آل کثیر پس از 6 ماه دوری از فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه به لحظه با شادی اولین گل عیسی آل کثیر پس از 6 ماه دوری از فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید