حردانی: برای ما العین به تاریخ پیوست، حق نداریم مغرور شویم

به گزارش مجله زیتوا، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: درست است که پیروزی مقابل العین برای ما مسرور کننده بود، ولی دیگر فرصت شادی نداریم.

حردانی: برای ما العین به تاریخ پیوست، حق نداریم مغرور شویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، صالح حردانی که شب گذشته پیروز شد نخستین گل فولاد را برابر العین امارات به ثمر برساند، گفت: بازی دشواری بود. العین به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته ای نیست و یکی از بهترین تیم های آسیاست. سابقه این تیم گویای همه چیز است. آنها یکی از گران قیمت ترین تیم های قاره را دارند و بیشترین قهرمانی را در لیگ امارات کسب نموده اند. العین تنها تیم اماراتی است که در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شده است. همه اینها نشان دهنده واقعیات تیم العین است.

وی ادامه داد: از آن طرف ما هم برای پیروزیت در این بازی هم قسم شده بودیم. کل تیم حول محور سرمربی برای این بازی متحد بودیم و می دانستیم چه می خواهیم. هدف مان روشن بود و برای تک تک لحظات بازی برنامه داشتیم. اگر یک بار دیگر بازی را ببینید متوجه می شوید که حتی یک کار اضافه هم انجام ندادیم و همین انسجام تیمی درون زمین و اتحاد کل تیم از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان باعث شد شب خاطره انگیزی رقم بخورد.

حردانی با اشاره به دستور جواد نکونام به فراموش کردن ملاقات برابر العین گفت: دیگر حق نداریم به عقب برگردیم و به بازی با العین فکر کنیم. 21 فروردین 1400 در تاریخ ثبت شد و دیگر بخشی از گذشته است. طرفداران تا مدت ها می توانند از این بازی خرسند باشند و با خاطراتش زندگی نمایند و فوتبال ایران هم می تواند تا سال های سال به این نمایش فولاد برابر العین افتخار کند، اما ما به عنوان عضوی از این تیم، فرصتی برای شادی نداریم. باید رو به جلو نگاه کنیم. فینال بعدی ما بازی با السد قطر است. تیمی که نیازی نیست از قدرتش بگوییم و کل آسیا این تیم را می شناسد.

وی اضافه کرد: امیدوارم با این انسجامی که داریم و اتحادی که در این یک و نیم ساله از زمان حضور نکونام در تیم ما به وجود آمده است بتوانیم به نمایش خوب مان ادامه بدهیم. اگر پس از شش سال در بین بهترین تیم های آسیایی قرار داریم مزد سختی هایی است که مدیریت، کادر فنی و بازیکنان متحمل شده اند. بنابراین حق نداریم پا پس بکشیم. بازی با العین آغاز کارمان بود و نباید مغرور شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1312

به "حردانی: برای ما العین به تاریخ پیوست، حق نداریم مغرور شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حردانی: برای ما العین به تاریخ پیوست، حق نداریم مغرور شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید