پیشنهاد 180 میلیارد تومانی برای احمد نوراللهی

به گزارش مجله زیتوا، احمد نوراللهی هافبک ایرانی باشگاه شباب الاهلی، در آستانه کسب یک موفقیت بزرگ دیگر در دوران فوتبالش قرار گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او با این تیم قهرمانی در لیگ امارات را جشن خواهد گرفت. شباب که در صدر جدول لیگ امارات قرار گرفته است امشب در هفته بیست وپنجم مقابل بن یاس قرار خواهد گرفت و پیروزی در برابر تیم رده یازدهم جدول، شاگردان ژاردیم را در آستانه بالا بردن جام قرار خواهد داد. سرخ پوشان الاهلی فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته اند و در این میان نوراللهی هم یکی از بازیکنان تأثیرگذار شباب در این فصل بوده است. نوراللهی که اوایل در این تیم نیمکت نشین بود و حتی شایعات زیادی مبنی بر احتمال بازگشتش به ایران به گوش می رسید، کم کم توانست به بازیکنی اثرگذار در شباب تبدیل شود و درخشش در این فصل باعث شده که درباره پیشنهاد های مختلف و احتمال جدایی او اخبار زیادی منتشر شود.

پیشنهاد 180 میلیارد تومانی برای احمد نوراللهی

الاتحاد پیشنهاد رسمی می دهد؟

هفته گذشته چند رسانه معتبر در عربستان از احتمال حضور این بازیکن در باشگاه الاتحاد خبر داده و به این موضوع اشاره کردند که نوراللهی در لیست این باشگاه معروف واقع شده است. حتی این موضوع هم عنوان شد که الاتحاد حاضر است مبلغ 2 میلیون دلار برای یک فصل به نوراللهی بدهد، این در حالی است که هافبک ایرانی الاهلی موضعی در مورد این موضوع نداشته و مثل همیشه در سکوت خبری به سر می برد. نوراللهی علاقه زیادی به ارتباط با رسانه ها ندارد، بحث حضور او در لیگ عربستان هم در حالی مطرح شده که تا به امروز هیچ پیشنهادی از الاتحاد به دست این بازیکن و مدیر برنامه هایش نرسیده است. یکی از نزدیکان نوراللهی به همشهری می گوید: اینکه احمد در فوتبال قطر یا عربستان مشتری داشته باشد، طبیعی است، ولی حضور در فوتبال عربستان پیچیدگی های خودش را دارد. تا به امروز بازیکنی از ایران در لیگ عربستان بازی نکرده و باید منتظر سرانجام فصل باشیم تا ببینیم آیا پیشنهادی از عربستان به دست احمد می رسد یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

پیشنهاد وسوسه انگیز شباب

بعد از اتمام فصل، بدون شک نوراللهی با پیشنهاد های بیشتری روبه رو خواهد شد، ولی نکته مهم اینجاست که باشگاه شباب الاهلی هم دست روی دست نگذاشته و خواهان تمدید قرارداد اوست. اماراتی ها به این بازیکن برای 2 فصل آینده پیشنهاد وسوسه انگیزی داده اند و آخرین خبر حاکی از آن است که مبلغ این پیشنهاد 3 میلیون و 400 هزار دلار (بیشتر از 180 میلیارد تومان) است. با این حال نوراللهی هنوز به این پیشنهاد پاسخ قطعی نداده و همه چیز را به سرانجام فصل موکول کرده است. هفته های گذشته خبر هایی درخصوص احتمال بازگشت نوراللهی به پرسپولیس هم در رسانه های ایران مطرح شد، ولی این بازیکن در حال حاضر تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و قطعا فوتبالش را خارج از کشور ادامه خواهد داد. هر چند هنوز نوراللهی پاسخ قطعی را به مدیران شباب الاهلی نداده، ولی اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، احتمال ماندن او در این تیم اماراتی زیاد است.

منبع: روزنامه همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1970

به "پیشنهاد 180 میلیارد تومانی برای احمد نوراللهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 180 میلیارد تومانی برای احمد نوراللهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید