حضور عالیشاه در تمرینات گروهی، ملی پوش زیر نظر پزشک سرخپوشان

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان مرکز امروز آدینه) از ساعت 12:15 امروز، تمرین خود را پس از مراسم یادبود سالروز درگذشت علی انصاریان و درگذشتگان پرسپولیس در استادیوم شهید کاظمی شروع کردند.

حضور عالیشاه در تمرینات گروهی، ملی پوش زیر نظر پزشک سرخپوشان

* ابتدا بازیکنان در زمین چمن، گرد هم آمده و به صحبت های یحیی گل محمدی گوش فرا دادند و پس از آن، زیر نظر مربی بدنساز تیم به گرم کردن بدن ها پرداختند.

* در بخش بعدی تمرین، آقا وسط در قالب دو گروه در برنامه بود و در مرحله بعدی نیز حفظ توپ و فشار در بخش کوچکی از زمین انجام شد. فوتبال درون تیمی هم بخش پایانی تمرین 80 دقیقه ای امروز بود.

* همه بازیکنان در بخش های مختلف تمرین حضوری فعال داشتند و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. امید عالیشاه هم در بخشی از تمرینات گروهی حاضر بود. میلاد سرلک که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

* تمرین امروز غایب نداشت و سرخپوشان خودشان را آماده می نمایند تا روز دوشنبه در سیرجان برابر فولاد در بازی سوپر جام فوتبال ایران به میدان بروند.

* پیش از آغاز تمرین، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت سالروز درگذشت علی انصاریان، در کنار زمین و مقابل قاب عکسی که نمادین به یاد علی انصاریان و درگذشتگان پرسپولیس تدارک دیده شده بود، با اهدای شاخه های گل به آنها ادای احترام نموده و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1780

به "حضور عالیشاه در تمرینات گروهی، ملی پوش زیر نظر پزشک سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور عالیشاه در تمرینات گروهی، ملی پوش زیر نظر پزشک سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید