معرفی برترین دانشگاهها در ارتباط با صنعت

به گزارش مجله زیتوا، مدیر کل ارتباط با صنعت وزارت علوم با اشاره به دانشگاه هایی که بیشترین تعداد قرارداد ارتباط با صنعت را داشتند، گفت: مبلغ کل قراردادهای ارتباط با صنعت، هزار و 900 میلیارد تومان بوده است.

معرفی برترین دانشگاهها در ارتباط با صنعت

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، محمدسعید سیف در گفتگو با مهر با اشاره به دانشگاه هایی که بیشترین گرنت بین المللی را توانستند در یکسال اخیر (از فروردین 97 تا اسفند 97) جذب کنند، گفت: 3 دانشگاه صنعتی شریف، کردستان و تهران در یکسال اخیر جزو برترین دانشگاه هایی بودند که به پیروز به جذب گرنت بین المللی شدند.

مدیر کل ارتباط با صنعت وزارت علوم درباره تعداد قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه ها، افزود: دانشگاه های تهران با 1273 قرارداد، دانشگاه صنعتی شریف با 892 قرارداد و دانشگاه شیراز با 855 قرارداد به ترتیب بیشترین قراردادهای در حال اجرا را دارند؛ همچنین دانشگاه های صنعتی اصفهان، صنعتی شریف و تهران به ترتیب بیشترین تعداد قرارداد پایان یافته را در یکسال گذشته داشته اند.

وی همچنین مبلغ کل قراردادهای جاری دانشگاه ها در ارتباط با صنعت را هزار و 900 میلیارد تومان بیان نمود و گفت: از نظر میزان مبلغ قرارداد دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و صنعتی اصفهان در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

سیف تعداد قراردادهای یکسال گذشته را 8 هزار مورد عنوان و اعلام نمود: در بحث برگزاری دوره های مهارت افزایی و اشتغال زایی برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی بهترین عملکرد را داشته است.

مدیر کل ارتباط با صنعت وزارت علوم به تعداد پایان نامه های مورد حمایت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 97، 902 پایان نامه به دلیل پرداختن به موضوعات صنعت و پرداختن به مسائل کشور مورد حمایت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در سال 96، 657 پایان نامه تحصیلات تکمیلی به موضوعات مرتبط با صنعت و مسائل کشور پرداخت که این آمار در سال 97 به 1548 مورد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 382

به "معرفی برترین دانشگاهها در ارتباط با صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین دانشگاهها در ارتباط با صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید