مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های گوگل علیه گوشی هواوی میت 30 تا کفش هوشمند نایکی

به گزارش مجله زیتوا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های گوگل علیه گوشی هواوی میت 30 تا کفش هوشمند نایکی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس گزارش هایی که اخیرا از سوی شرکت گوگل منتشر شده است، گوشی میت 30 هواوی قادر به اجرای برنامه های رسمی گوگل نخواهد بود. این خبر در شرایطی منتشر می گردد که بسیاری از کاربران هواوی روی خرید این گوشی برنامه ریزی نموده بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مایکروسافت برای اولین بار از هدست هولولنز 2 خود در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه رونمایی کرد و وعده انتشار آن را در اواخر امسال داد. اکنون رویترز گزارش داده است که هدست HoloLens 2 در ماه سپتامبر به بازار عرضه می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند گارمین از نخستین ساعت های مچی خورشیدی خود موسوم به Fenix 6X Pro Solar رونمایی کرد. این ساعت ها انرژی مورد احتیاج خود را با یاری نور خورشید تامین می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند نایکی که از مدتی پیش کار روی کفشهای هوشمند را شروع نموده است، اخیرا در جدیدترین به روزرسانی خود امکانی را فراهم نموده که کاربران بتوانند به واسطه دستیار صوتی سیری به کفش های هوشمند خود دستور دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قرار است هفته آینده در تاریخ 5 سپتامبر گوشی جدید ریلمی رونمایی گردد. این شرکت در یک رویداد در چین سری Q خود را معرفی می نماید و هم اکنون تایید نموده است که از اسنپدراگون 712 SoC بهره می برد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استیو وزنیاک یکی از بنیانگذاران شرکت اپل که در کنار استیو جابز و رونالد وین این شرکت را ایجاد نموده است معتقد است شرکت اپل سالها پیش باید منحل و به روشی جدیدتر اداره می شد و ادامه جهت کاری اپل به شکل امروزی غلط است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 94

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های گوگل علیه گوشی هواوی میت 30 تا کفش هوشمند نایکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های گوگل علیه گوشی هواوی میت 30 تا کفش هوشمند نایکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید