نواختن زنگ غنچه ها در استان قزوین

به گزارش مجله زیتوا، 22 هزار نوآموز پیش دبستانی در استان قزوین سال تحصیلی تازه را آغاز کردند.

نواختن زنگ غنچه ها در استان قزوین

زنگ غنچه ها روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس قزوین نواخته شد و 22 هزار نوآموز پیش دبستانی سال تحصیلی نو را آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم که به صورت نمادین در دبستان جابربن حیان شهر الوند برگزار گشت، گفت: براساس سند تحول بنیادین، مدرسه باید محلی برای تربیت دانش آموزانی خلاق با تاکید بر ساحت های ششگانه باشد.

نقی سیاهکالی مرادی از دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه نام برد و اضافه کرد: در تربیت بچه هامان باید الگوی عملی و رفتاری پیامبر گرامی اسلام (ص) را مدنظر قرار دهیم و تلاش کنیم که از اسلام درس بگیریم.

وی با اشاره به اهمیت مدرسه و جایگاه این مکان مقدس، گفت: مدرسه محل بسیار مقدسی است و دانش آموزان در این مکان مقدس آموزش می بینند و تربیت می شوند و از همه همکاران و معلمان می خواهیم که شرایط خوبی را برای تحصیل دانش آموزان فراهم نمایند.

سیاهکالی مرادی تاکید کرد: معلمان و مشاوران باید در تربیت دینی و اسلامی بچه ها توجه ویژه ای داشته باشند و زمینه رشد کامل و همه جانبه آن ها مطابق با ساحت های ششگانه تعلیم و تربیت را فراهم نمایند.

وی با اشاره به نقش کلیدی خانواده ها در تربیت بچه ها، اضافه کرد: والدین درباره تربیت بچه ها خود باید متعهدانه و مسئولانه رفتار نمایند تا موجب بالا بردن انگیزه آنان در راستا علم آموزی شوند.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1872

به "نواختن زنگ غنچه ها در استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نواختن زنگ غنچه ها در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید