هتل اوربی سیتی باتومی (Hotel Orbi city Batumi)، گزینه ای عالی برای علاقه مندان به سفرهای ساحلی

به گزارش مجله زیتوا، هتل اوربی سیتی باتومی از هتل های لوکس شهر باتومی است. این هتل زیبا در 100 متری ساحل قرار گرفته و گزینه ای عالی برای علاقه مندان سفرهای ساحلی است. با انتخاب هتل Hotel Orbi city Batumi از امتیازات فراوانی برخوردار خواهید شد. یکی از جذابیت های هتل اوربی سیتی موقعیت مکانی آن است.

هتل اوربی سیتی باتومی (Hotel Orbi city Batumi)، گزینه ای عالی برای علاقه مندان به سفرهای ساحلی

بسیاری از معروف ترین جاهای دیدنی باتومی در نزدیکی هتل قرار دارند و با خرید آنلاین بلیط هواپیما باتومی می توانید از آن ها بازدید کنید. بلوار باتومی و میدان اروپا تنها 2 کیلومتر تا هتل فاصله دارند. هتل اوربی سیتی انتخابی مجذوب کننده برای سفرهای تفریحی و خانوادگی است. در این هتل تعطیلات مجذوب کنندهی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوربی سیتی باتومی

در هتل اوربی سیتی باتومی طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. با استفاده از اینترنت رایگان به راحتی می توانید با دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش هتل اوربی سیتی 24 ساعته است؛ در این قسمت خدمات چک این/اوت سریع، چک این/اوت خصوصی و خودپرداز به مهمانان ارائه می گردد. در اوربی سیتی چک این از ساعت 15 تا 24 و چک اوت تا پیش از ساعت 12 انجام می گیرد. تیم حرفه ای هتل Hotel Orbi city Batumi مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و گرجی هستند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

برای خرید سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. هتل اوربی پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. از امکانات دیگر هتل می توان به آسانسور، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره نمود. خدمات خانه داری رایگان است و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات دیگری مثل خشک شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند فرودگاه بین المللی باتومی تنها 3 کیلومتر تا هتل فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل Hotel Orbi city Batumi دارای واحدهای اقامتی مدرن و زیبایی است. نمای زیبایی از دریا، شهر و جاذبه ها از اتاق ها دیده می گردد. واحدهای اقامتی متنوعی در این مجموعه قرار دارند و مهمانان عزیز می توانند با توجه به سلیقه و تعداد هم سفرانشان اقدام به رزرو واحد اقامتی مناسب کنند. تنوع اتاق های هتل اوربی سیتی باتومی شامل سوئیت جونیور، سوئیت سوپریور، سوئیت دلوکس، اتاق دلوکس، اتاق سوپریور و آپارتمان سوپریور است. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت در اتاق ها گنجانده شده است. همه واحدها داری سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. در واحدهای هتل اوربی سیتی آشپزخانه، نشیمن و غذاخوری نیز قرار گرفته است. از امکانات دیگر موجود در واحدها می توان یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرف شویی و کتری برقی اشاره نمود. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

امکانات تفریحی هتل

با انتخاب هتل Hotel Orbi city Batumi برای اقامت، سفری سرشار از تفریحات آبی خواهید داشت. هتل اوربی سیتی در همسایگی ساحل باتومی قرار گرفته و شما می توانید در هر زمان که تمایل داشتید در کنار ساحل قدم بزنید یا در دریا شنا کنید. چنانچه اهل هیجان هستید، باید بگوییم امکانات ورزش های آبی در داخل هتل موجود است. برای تفریح بیشتر فعالیت هایی نظیر دوچرخه سواری، کوهنوردی، بولینگ، تنیس و ماهیگیری در خارج هتل برای مهمانان و شرکت کنندگان تور مسافرتی باتومی تدارک دیده شده است.

رستوران هتل

هتل اوربی سیتی دارای رستوران نیست. با توجه به آشپزخانه مجهز داخل اتاق ها، شما می توانید غذای موردنظرتان را در هر زمانی که تمایل داشتید، تهیه نموده و نوش جان کنید. چنانچه علاقه مند به چشیدن طعم لذیذ غذاهای گرجی هستید، باید بگوییم چندین رستوران خوب در همسایگی هتل قرار دارند. رستوران های The White Restaurant و Tower Restaurant فاصله کمی تا هتل دارند و گزینه های خوبی برای صرف غذا هستند.

فاصله هتل اوربی سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل باتومی: 100 متر

فاصله تا دلفیناریوم باتومی: 1.3 کیلومتر

فاصله تا موزه صنعت برادران نوبل باتومی: 2 کیلومتر

فاصله تا آبشار ماخونتسی: 2.7 کیلومتر

فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: 2.9 کیلومتر

فاصله تا پارک میراکل باتومی: 3.1 کیلومتر

فاصله تا برج چاچا باتومی: 3.1 کیلومتر

فاصله تا برج الفبا باتومی: 3.8 کیلومتر

فاصله تا تندیس علی و نینو: 4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 2009

به "هتل اوربی سیتی باتومی (Hotel Orbi city Batumi)، گزینه ای عالی برای علاقه مندان به سفرهای ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اوربی سیتی باتومی (Hotel Orbi city Batumi)، گزینه ای عالی برای علاقه مندان به سفرهای ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید