هواوی واچ GT 2 با عمر باتری 2 هفته ای معرفی گردید

به گزارش مجله زیتوا، دقایقی قبل در مراسم معرفی خانواده گوشی های میت 30، ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 هم رسما معرفی گردید که از سیستم عامل اختصاصی این شرکت موسوم به LiteOS بهره می برد.

هواوی واچ GT 2 با عمر باتری 2 هفته ای معرفی گردید

مدل بزرگ تر که مبتنی بر اندازه 46 میلی متری است، تقریبا مشابه و هم اندازه نسل قبلی است ولی مدل 42 میلی متری ظاهر مدرن تری دارد و حاشیه های نمایشگر آن هم کاهش یافته است. در رابطه با مشخصه های آن ها هم باید بگوییم که مدل کوچک تر هواوی واچ GT 2 از نمایشگر 1.2 اینچی با رزولوشن 390 در 390 بهره می برد ولی مدل بزرگ تر مجهز به نمایشگر 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 است که هر دو آن ها مبتنی بر فناوری AMOLED هستند.

طبق اعلام هواوی، برای استفاده معمولی عمر باتری این گوشی می تواند به راحتی تا 14 روز دوام بیاورد و در صورت استفاده از GPS دوام باتری 30 ساعت و هنگام پخش موسیقی هم 24 ساعت خواهد بود.

هواوی برای اولین بار، امکان تماس مبتنی بر بلوتوث را به ساعت هوشمند خود اضافه نموده است. همچنین این شرکت مدعی شده که از فاصله 150 متری با گوشی، می توان به وسیله این ساعت هوشمند تماس گرفت که البته این ادعا باید مورد آنالیز قرار بگیرد. با توجه به حافظه داخلی 2 گیگابایتی، می توان حدود 500 آهنگ را در حافظه آن ذخیره کرد. ضمناً به لطف تعبیه اسپیکر داخلی، به راحتی می توانید به وسیله آن به موسیقی گوش دهید.

هواوی واچ GT 2 می تواند 15 ورزش مختلف را زیرنظر قرار دهد و شناگران هم برای استفاده از این ساعت مشکل خاصی نخواهند داشت زیرا این ساعت تا عمق 50 متری به مدت 10 دقیقه می تواند در برابر فشار آب مقاومت کند. ضمناً نباید بهره گیری این ساعت از تراشه کایرین A1 را از قلم بیندازیم که از امکانات آن می توانیم به پردازش پیشرفته بلوتوث اشاره کنیم که منجر به کاهش مصرف انرژی و بهبود ارتباط بلوتوثی می گردد.

مدل 42 میلی متری این ساعت از ماه آینده با قیمت 229 یورو (253 دلار) و مدل 46 میلی متری با قیمت 249 یورو (275 دلار) روانه بازار می شوند.

ویژگی ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 125

به "هواوی واچ GT 2 با عمر باتری 2 هفته ای معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی واچ GT 2 با عمر باتری 2 هفته ای معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید