ویژه برنامه های ورزشی شهرداری تهران در دهه کرامت

به گزارش مجله زیتوا، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه های ورزشی منطقه ها 22گانه شهر تهران همزمان با دهه کرامت خبر داد.

ویژه برنامه های ورزشی شهرداری تهران در دهه کرامت

امیر محسنی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: این ویژه برنامه ها از 22 خردادماه تا اول تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) با نام دختران شهر تهران برگزار می شود.

وی در خصوص مکان های برگزاری این برنامه ها اظهارکرد: بوستان های بانوان، گذرهای فرهنگی، هنری و فراغتی، مجموعه های تفریحی و فرهنگی شهربانو و شهردخت همچنین بوستان های منطقه ها 22گانه میزبان شهروندان خواهند بود.

محسنی با بیان اینکه در این 10روز می خواهیم برای دختران مرکز اوقات خوشی را فراهم آوریم، ادامه داد: ویژه برنامه های ورزشی- فراغتی شامل تهیه وسایل لازم و مربی برای بازی های بومی - محلی، بازی های توپی و انواع بازی های فکری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، وی با اشاره به ارائه تسهیلات در ایستگاه های ورزشی در مجموعه های ورزشی شهر تهران گفت: این تسهیلات شامل استفاده از دوچرخه، ترامپولین و سایر امکانات ورزشی - تفریحی و آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1447

به "ویژه برنامه های ورزشی شهرداری تهران در دهه کرامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه های ورزشی شهرداری تهران در دهه کرامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید