پیشروی دستگاه حفار TBM در تونل آبهای سطحی بزرگراه فتح از مرز 2 کیلومتر گذشت

به گزارش مجله زیتوا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، از فرایند پیشرفت فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و تعدادی از پروژه های جمع آوری و هدایت آبهای سطحی شهر تهران بازدید کرد.

پیشروی دستگاه حفار TBM در تونل آبهای سطحی بزرگراه فتح از مرز 2 کیلومتر گذشت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران طی بازدیدی که با حضور مهندس علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از دست اندرکاران پروژه انجام شد، آخرین اقدامات انجام شده به منظور تکمیل فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار را مورد پایش و بررسی قرار داد.

دکتر علیخانی در ادامه این بازدید میدانی به کارگاه تولید قطعات پیش ساخته بتنی(سگمنت) مورد استفاده در تونل های جمع آوری آبهای سطحی رفت و از نزدیک در جریان فعالیت های این واحد تولیدی قرار گرفت.

عضو مجلس شهری در ادامه بازدید از پروژه های جمع آوری و هدایت آب های سطحی شهر تهران که به اتفاق مهندس حبیب پوش پارس مدیرعامل شرکت خاکریزآب صورت پذیرفت از فرایند پیشرفت تونل جمع آوری آبهای سطحی محدوده بزرگراه فتح که با استفاده دستگاه حفار تمام مکانیزه TBM در حال احداث است دیدن کرد. دکتر علیخانی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده به منظور پیشبرد این پروژه، از پیشروی 2 کیلومتری دستگاه TBM در تونل مذکور خبر داد و گفت: تا به امروز 2 کیلومتر از طول این تونل 4200 متری حفاری و سگمنت گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1042

به "پیشروی دستگاه حفار TBM در تونل آبهای سطحی بزرگراه فتح از مرز 2 کیلومتر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشروی دستگاه حفار TBM در تونل آبهای سطحی بزرگراه فتح از مرز 2 کیلومتر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید