چه شخصیت هایی در ترنسفورمرز 7 حضور خواهند داشت؟

به گزارش مجله زیتوا، فیلم بعدی ترنسفورمرز محصول پارامونت پیکچرز بعد از مدت ها به انتظار طرفداران شرکت اسباب بازی هاسبرو پایان می دهد. ترنسفورمرز: ظهور هیولاها (Transformers: Rise of the Beasts) به کارگردانی استیون کیپل جونیور، با آوردن کاراکترهایی با شکل حیوانات و ترکیب کردن آن ها با برخی از اتوبات های معروف این سری ، تغییرات اساسی در خود ایجاد کرده است.

چه شخصیت هایی در ترنسفورمرز 7 حضور خواهند داشت؟

از زمان شروع ترنسفورمرز در سال 2007 به کارگردانی مایکل بی، بامبلبی و آپتیموس پرایم، به نام نقش های اصلی در بین این ربات های بیگانه و شخصیت هایی مانند جز، آیرونهاید، رچت و سایدسوایپ هم برای کمک به محافظت از زمین، همیشه حضور دارند. در آخرین قسمت فیلم های مایکل بی، دینوبات هایی مانند گریملاک و استراف هم جزء نفرات اصلی بودند.

دسپتیکان هایی مانند مگاترون که به طور مداوم با تیم آپتیموس پرایم می جنگید هم جزء نقش های اصلی این سری فیلم است. اگرچه فیلم بامبلبی به نام یک بازسازی از این مجموعه اکران شد اما ترنسفورمرز: ظهور هیولاها هم به نام اثری نو است که ترکیبی از ربات های مختلف را به مخاطبان ارائه می دهد.

مانند تمام فیلم های ترنسفورمرز، این فیلم هم شامل شخصیت های انسانی است. آنتونی راموس، در نقش یک فرد نظامی سابق به نام نوح ظاهر می شود و دومینیک فیشبک در نقش النا، محقق مصنوعات موزه، بازی می کند. این شخصیت ها خود را درگیر آخرین نبرد اتوبات ها برای حفظ امنیت زمین می بینند که در آن تعدادی از شخصیت های جنگ های وحش هم حضور دارند. اما آن ها با کدام یک از شخصیت ها روبه رو خواهند شد؟

آپتیموس پرایم

این شخصیت در این قسمت از مجموعه ترنسفورمرز هم نقش محوری دارد. او رهبر اتوبات ها است و تا به امروز در همه فیلم ها حضور داشت. او آخرین بار در بامبلبی در یک نقش کوچک، به نام یک ربات نسل 1 دیده شد. آپتیموس پس از شرکت در جنگ سایبرترون و سرانجام در سرانجام فیلم به زمین آمد. ترنسفورمرز 7 در سال 1994 اتفاق می افتد و داستان چندین سال بعد او را ادامه خواهد داد. این فیلم نشان می دهد که آپتیموس پرایم چگونه و چرا پیوندی قوی با بشریت ایجاد می کند. از او به نام شخصیت اصلی این فیلم یاد شده و پیتر کالن، بار دیگر با صدای خود به جای او صحبت می کند. آپتیموس در حال حاضر اسلحه خاص و بزرگ خود به نام یون بلاستر را دارد اما به دلیل روایت داستان فیلم در گذشته، احتمالا شاهد حضور او با شمشیر و سپر در مقابل ترورکان ها باشیم.

بامبلبی

این اتوبات که اختلال گفتاری دارد، نوار حضور خود را در همه فیلم های ترنسفورمرز حفظ کرده است. پس از سرانجام داستان فیلم بامبلبی، او بار دیگر در ظاهر راه راه زرد و سیاه خود در قالب یک خودرو کامارو دیده می شود. البته او به دلیل تغییر حالت آفرود در این فیلم، ظاهری مخصوص تر پیدا می کند و هنوز باید نسخه ای از بازوی کنونی (توپ) و ماسک جنگی معمول خود را داشته باشد. این شخصیت، آخرین بار هنگام خداحافظی از چارلی (هایلی استاینفلد) دیده شد و هنوز از طریق سام ویتویکی (شیا لبوف) در این مرحله از جدول زمانی خریداری نشده است.

آرسی

او به نام یک فرمانده میدانی اتوبات ها به آپتیموس پرایم وفادار است. پس از حضور کوتاهی در ترنسفورمرز: انتقام فالن، آرسی آخرین بار در حال جنگ در سایبرترون در ابتدای فیلم بامبلبی دیده شد. بازگشت او نشان می دهد که او با خیال راحت خود را به زمین رسانده و دستورات آپتیموس پرایم را در مورد رفتن به مکان بعدی اجرا کرده است. در قسمت های گذشته، تخصص وی در زمینه مبارزه تن به تن، مبارزه با شمشیر و تیراندازی سریع مشهود بود و به دلیل استفاده از فرم های موتورسیکلت شناخته می شود. او یک دوکاتی 916 صورتی و سفید است.

میراژ

این شخصیت قبلا در ترنسفورمرز: تاریکی ماه ظاهر شد و در متوقف کردن سنتینل و مگاترون نقشی چشم گیر داشت. فرم اتومبیل وی در آن فیلم، فراری 458 قرمز بود اما میراژ در ترنسفورمرز 7 چهره بسیار متفاوتی به خود می گیرد. او یک پورشه 911 راه راه نقره ای و آبی خواهد بود که شباهت بیشتری به نسخه نسل اول او دارد ولی مجبور نیست فقط به یک شکل ظاهر شود. در داستان ترنسفورمرز، او به نام یک شخصیت مخالف جنگ و هوادار دسپتیکان ها معرفی شده و قدرت هایی از جمله توانایی نامرئی شدن دارد.

پرنده شب

یکی از شخصیت های نوی که قرار است در ترنسفورمرز: ظهور هیولاها حضور داشته باشد پرنده شب است. این نام به چندین شخصیت اساطیری این مجموعه نسبت داده شده اما نسخه اصلی پرنده شب در فیلم، یک ربات زن غول پیکر نینجا است. او قبل از پیوستن به دسپتیکان ها، از طریق انسان ها در مجموعه انیمیشن اصلی ساخته شد. داستان پرنده شب در ترنسفورمرز 7 دچار تحول می شود و او به جناح مخالف اتوبات ها یعنی ترورکان ها می پیوندد و به نام دست راست شخصیت منفی اصلی خواهد بود. پرنده شب برای این فیلم، طرح نیسان جی تی آر سیاه و بنفش به خود خواهد گرفت.

اسکورج

شخصیت منفی اصلی این قسمت به اسکورج تعلق دارد که در مجموعه انیمیشن اصلی، یک دسپتیکان بود که از طریق یونیکرون از یک دسپتیکان مرده ایجاد شد. این شخصیت به نام یک مسیریاب برای گالواترون کار می کند و فوق العاده قدرتمند است. به نظر می رسد داستان او در این قسمت کمی تغییر کند، چرا که او رهبر ترورکان ها است که در انیمیشن اصلی ارتباط چندانی با آن ها ندارد. طراحی این شخصیت برای اولین بار تغییر پیدا کرده و یک پنجه آبی غول پیکر در دست چپ او واقع شده است که دارای نوری زردرنگ است.

آپتیموس پرایمال

با وجود ماکسیمال ها در این قسمت، آپتیموس پرایمال اولین حضور خود را در این سری تجربه خواهد کرد. نباید او را با آپتیموس پرایم اشتباه بگیریم، زیرا آپتیموس پرایمال رهبر ماکسیمال ها است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ارگانیک، شکل گوریل نقره ای به خود می گیرد. پرایمال از نوادگان پرایم و احتمالا یکی از بزرگ ترین قهرمانان سایبرترون است. او مسئول اصلی ماکسیمال ها در تعقیب پریداکون ها بود که منجر به واقعه ای گشت که به جنگ های وحش معروف شد. آپتیموس پرایمال در بیشتر مواقع متعهد به سنتی است که ماکسیمال ها طبق آن زندگی می کنند، مگر اینکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب، عمل دیوانه واری مورد نیاز باشد.

ایرازور

یکی دیگر از ماکسیمال هایی که برای اولین بار در این سری حضور دارد ایرازور است. او در خط داستانی جنگ های وحش، برای مراقبت و نظارت از طریق ماکسیمال ها مورد استفاده قرار می گرفت. او یک عضو مطمئن و شجاع در تیم است که فرم حیوانات پرنده به خود می گیرد که با توجه به تخصص او در پرواز، طبیعی است. او در این قسمت نو یک طراحی سلطنتی دارد و در طول فیلم با آپتیموس پرایمال و دیگر ماکسیمال ها همکاری نزدیکی خواهد داشت.

راینوکس

شخصیت غول پیکر و قدرتمند جنگ های وحش یکی دیگر از اعضای ماکسیمال ها است و شکل کرگدن به خود می گیرد. راینوکس به نام مغز متفکر عملیات در ترنسفورمرز: ظهور هیولاها حضور دارد که کاملا منطبق با شخصیت قبلی او در انیمیشن است، یک ربات فوق العاده باهوش که نسبت به اهداف ماکسیمال ها وفادار است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1471

به "چه شخصیت هایی در ترنسفورمرز 7 حضور خواهند داشت؟" امتیاز دهید

4 کاربر به "چه شخصیت هایی در ترنسفورمرز 7 حضور خواهند داشت؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه شخصیت هایی در ترنسفورمرز 7 حضور خواهند داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید