کتاب جدید فرهاد حسن زاده منتشر شد

به گزارش مجله زیتوا، کتاب جدید فرهاد حسن زاده با عنوان موش سر به هوا منتشر شد.

کتاب جدید فرهاد حسن زاده منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، این کتاب با تصویرگری علی خدایی در 48 و با شمارگان 2500 نسخه و قیمت 30هزار تومان در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: موش سر به هوا قصه سفر هفت موش است که با تصویرگری علی خدایی شکل خلاقانه ای پیدا نموده است.

بچه ها علاوه بر خواندن قصه و تماشای تصاویر، می توانند با فکر کردن به سوال هایی که کتاب مطرح می نماید، پاسخ بدهند.

این کتاب مناسب بچه ها بالای 7 سال است و به تفاوت ها و ویژگی های فردی اشاره می نماید که می تواند در نگاه اول مورد سرزنش دیگران قرار بگیرد ولی در موقعیت های خاص اهمیت و فایده آن تعیین می گردد.

کتاب موش سر به هوا می تواند به تغییر دیدگاه بچه ها یاری کند، اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد و آن ها را در جهت پذیرش ویژگی های شخصیتی خودشان قرار بدهد.

همان لنگه کفش بنفش، آقای رنگی و گربه ناقلا یا این جوری بود که اون جوری شد، دیو دیگ به سر، پی تی کو پی تی کو، وقتش رسیده کمی پسته بشکنیم، کتاب داستان 5، مجموعه قصه های کوتی کوتی، هستی و زیبا صدایم کن از دیگر آثار حسن زاده است که در کانون پرورش فکری منتشر شده است.

فرهاد حسن زاده به عنوان نامزد ایرانی جایزه جهانی هانس کریستین اندرسن سال های 2018 و 2020 و همچنین نامزد جایزه آسترید لیندگرن برگزیده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 551

به "کتاب جدید فرهاد حسن زاده منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب جدید فرهاد حسن زاده منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید