تور کانادا: این خانه در عین زشت بودن گرانترین خانه کانادا است!

به گزارش مجله زیتوا، عمارت ونکوور کانادا با داشتن 38 میلیون دلار ارزش گرنانترین منطقه مسکونی در این کشور محسوب می گردد اما در عین حال معماری آن چندان جالب جلوه نمی کند و همگان آنرا زشت ترین اثر معماری تلقی می نمایند.

تور کانادا: این خانه در عین زشت بودن گرانترین خانه کانادا است!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران ،اینعمارت پر زرق و برق و در عین حال کهنه از لحاظ معماری در ساحل غربی شهر ونکوور قرار داشته و قیمت آن درلیست خانه های گرن قیمت کانادا در صدر قرار گرفته است چرا که ارزش ملک آن به همراه بنایواقع شده بر روی 37.9 میلیون دلار است.

زیربنایاین ملک گرانقیمت 5500 فوق مرکب بوده و بعنوان یک کاخ در حومه اسکله ای در ونکووراست اما در واقع این عمارت بیشتر شبیه به ملکی دورافتاده و بدرد نخور است.

این ملک به وسیله نجیب زاده ای تاجر در سال 1964 ساخته شده والبته از زمان ساختش کمی تغییر نموده است.

علیرغم قرار گرفتن این خانه در یک منطقه نه چندان جالب ، درخواست ها برای خرید این ملک روز به روز در حال افزایش است تاجاییکه فردی تاجر برای خرید این ملک 38 میلیون دلار پیشنهاد داده است و میخواهد تا با تخریب ایم بنا ، یک بنای زیباتر را در این نقطه بسازد.

آخرین اخبار دنیا را اینجا بخوانید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1501

به "تور کانادا: این خانه در عین زشت بودن گرانترین خانه کانادا است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: این خانه در عین زشت بودن گرانترین خانه کانادا است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید