گل محمدی: بازیکنانم پیروز شدند از مسائل سربلند بیرون بیایند، با تمام وجود و با تمام قوا مقابل الریان بازی خواهیم کرد

به گزارش مجله زیتوا، خبرگزاری خبرنگاران- یحیی گل محمدی از جدال تیمش برابر الریان قطر می گوید.

گل محمدی: بازیکنانم پیروز شدند از مسائل سربلند بیرون بیایند، با تمام وجود و با تمام قوا مقابل الریان بازی خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی برگشت با الریان قطر شرکت کرد. یحیی گل محمدی گفت:

این ملاقات، آخرین بازی مرحله گروهی ماست. در پنج بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم خودمان را به عنوان یکی از تیم های صعود نماینده معرفی کنیم . جا دارد از تمام کسانی که برای انجام مسابقات زحمت کشیدند و همچنین میزبانی فدراسیون هند تشکر کنم. با تمام کم و زیاد ها میزبانی انجام شد و از همه تشکر می کنم.

گل محمدی اضافه نمود:

بازیکنان هم متحمل سخت ترین شرایط بودند و مسائل زیادی را تحمل کردند و توانستند سربلند از این مسائل بیرون بیایند و روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. با تمام استرسی که در بحث کرونا وجود داشت، تمام تیم هایی که در گروه ما حضور داشتند واکسن کرونا زده بودند به جز تیم ما. همین موضوع استرس زیادی به بازیکنان ما وارد می کرد. جا دارد از مسئولان کشوری بخواهیم نسبت به واکسیناسیون عمومی اقدامات بهتری گردد، خصوصا ورزشکاران که همواره در معرض ابتلا هستند.

سرمربی پرسپولیس افزود:

همه بازی های گروه ما سختی های خاص خودش را دارد و برای ما مهم است، مثل بازی فردا با الریان که باید کیفیت خودمان را نشان دهیم و به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شویم. با تمام وجود و با تمام قوا مقابل الریان بازی خواهیم کرد. می دانیم که الریان هم می توانست به عنوان یکی از صعود نماینده ها باشد اما کمی بد شانسی آورد و نتوانست از موقعیت ها استفاده کند.

گل محمدی در مورد اینکه تیمش در مسابقه با الوحده نتوانست نتیجه مدنظر را کسب کند، گفت:

ما در بازی قبل هم سزاوار باخت نبودیم و فقط اسیر 5 دقیقه بد بازی کردن خودمان شدیم. در آغاز کار آن رخ داد اما در ادامه موقعیت های خوبی برای جبران داشتیم و حتی داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت. اصلا مستحق باخت مقابل الوحده نبودیم و حداقل بازی باید مساوی می شد. به هر حال اسیر اتفاقات بازی شدیم و نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و الوحده هم خوب دفاع کرد. در بازی فردا هم مانند 5 ملاقات گذشته هدف مان کسب 3 امتیاز کامل است و برای این هدف هم باید بجنگیم و تمرکز داشته باشیم.

او در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به نظرش در آینده بازیکنان ایرانی در هند و یا بازیکنان هندی در ایران می توانند بازی نمایند گفت:

به نظرم فوتبال هند در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته، هم از لحاظ کیفیت بازیکنان و هم از لحاظ کیفیت برگزاری مسابقات و امکانات. چرا که نه، این می تواند اتفاق خوبی باشد و بازیکنان و مربیان می توانند در ایران و هند فعالیت نمایند. فکر می کنم این اتفاق خوبی می تواند باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد عیسی آل کثیر نیز شرح داد:

با توجه به اتفاقی که برای آل کثیر افتاد و 6 ماه از فوتبال دور بود، هنوز جا دارد تا به فرم قبلی بازگردد و نیاز به زمان و مسابقات بیشتری دارد. باید این زمان را به او بدهیم و منتظر باشیم تا همان بازیکن قبلی گردد. این اطمینان از سمت ما وجود دارد و باید یاری کنیم تا خیلی زود به فرم خوب خود بازگردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1340

به "گل محمدی: بازیکنانم پیروز شدند از مسائل سربلند بیرون بیایند، با تمام وجود و با تمام قوا مقابل الریان بازی خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازیکنانم پیروز شدند از مسائل سربلند بیرون بیایند، با تمام وجود و با تمام قوا مقابل الریان بازی خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید