گنجی: دانشجویان شهریه پرداز نگران وام شهریه نباشند ، بودجه وام های نیمسال دوم هنوز تخصیص داده نشده

به گزارش مجله زیتوا، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به پرداخت وام های شهریه گفت: دانشجویان شهریه پرداز که با درخواست آن ها موافقت شده، شهریه آن ها به حساب دانشگاه واریز می شود.

گنجی: دانشجویان شهریه پرداز نگران وام شهریه نباشند ، بودجه وام های نیمسال دوم هنوز تخصیص داده نشده

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص مهلت ثبت نام وام های دانشجویی گفت: مهلت ثبت نام وام های ویژه دکتری و وام ضروری تا 15 خرداد ادامه دارد و سه وام دیگر تحصیلی، شهریه و وام ودیعه مسکن برای نیمسال دوم ثبت نام آن ها به انتها رسیده است.

وی افزود: حدود 30 درصد از درخواست های وام های دانشجویی در نیمسال دوم پرداخت شده و مابقی را باید سازمان برنامه و بودجه اعتبار آن را تخصیص دهد که بتوانیم پرداخت کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: اگر تا انتها خرداد 50 درصد بودجه تخصیص داده شود، صد در صد وام ها را به حساب دانشجویان پرداخت می کنیم؛ مشروط به اینکه بودجه تامین شود.

گنجی در ادامه در خصوص وام شهریه گفت: مسئله ای برای پرداخت وام شهریه نداریم و دانشجویانی که با درخواست آن ها برای وام شهریه موافقت شده، به حساب دانشگاه واریز می شود، در واقع برای پرداخت وام شهریه صندوق رفاه با دانشجو طرف نیست و به حساب دانشگاه واریز می شود.

وی افزود: دانشجویانی که وام شهریه آن ها تایید شده اطمینان داشته باشند که به حساب دانشگاه واریز می شود و نباید دانشجو برای شرکت در امتحانات با مشکل شهریه روبرو باشد. اگر دانشجویی در این زمینه به مشکل برخورد کرده می تواند به صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کند؛ چرا که دانشگاه نباید مانعی برای تحصیل این دانشجویان ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1816

به "گنجی: دانشجویان شهریه پرداز نگران وام شهریه نباشند ، بودجه وام های نیمسال دوم هنوز تخصیص داده نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنجی: دانشجویان شهریه پرداز نگران وام شهریه نباشند ، بودجه وام های نیمسال دوم هنوز تخصیص داده نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید