یزد، میزبان کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به برگزاری کنوانسیون راهنمایان تور در بهمن سال جاری و بازدید گروه شرکت کننده این کنوانسیون از شهر تاریخی یزد، ابراز امیدواری کرد که یزد در زمان این بازدید از تمام لحاظ آماده باشد.

یزد، میزبان کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، فاطمه دانش یزدی در نشستی که به منظور هم اندیشی و هماهنگی جهت بهتر برگزار گردیدن این برنامه با حضور سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از صاحب نظران این حوزه برگزار گردید، اظهار کرد: در جریان شانزدهمین کنوانسیون راهنمایان گردشگری که در شهر پراگ برگزار گردید، ایران نامزدی خود را برای برگزاری هفدهمین کنوانسیون دنیای راهنمایان گردشگری سال 2017 اعلام نمود.

وی اضافه کرد: این کنوانسیون روزهای نهم تا سیزدهم بهمن ماه در تهران برگزار می گردد و پس از آن اعضای شرکت کننده در این مراسم از شهر تاریخی یزد نیز بازدید خواهند کرد.

دانش یزدی اعلام نمود: تورهایی قبل و بعد از کنوانسیون ایران برای مهمانان کنوانسیون سال 2017 با شعار دنیا بدون مرز در نظر گرفته شده است که در این راستا یزد به عنوان یکی از این شهرهای میزبان اعضای کنوانسیون است که بیش از 300 راهنما که از مسئولان راهنمایان گردشگری بیش از 70 کشور هستند از آثار باستانی و تاریخی و جاذبه های گردشگری بازدید خواهند کرد.

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که این کنوانسیون تعیین کننده و معرف یزد خواهد بود، اضافه کرد: کنوانسیون بهانه ای است که ما بتوانیم مسایل و مسائل موجود در بحث گردشگری را رفع کنیم و امیدواریم شهرمان در زمان بازدید شرکت کنندگان این نشست، از همه لحاظ آماده باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 454

به "یزد، میزبان کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزد، میزبان کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید