یوتیوب اندروید به زودی با امکان انتخاب کیفیت پیش فرض ویدیوها به روزرسانی می گردد

به گزارش مجله زیتوا، این طور که به نظر می رسد، کاربران یوتیوب در سیستم عامل اندروید به زودی قادر خواهند بود کیفیت پیش فرض ویدیو ها را در حالت اتصال به وای فای یا اینترنت همراه تنظیم نمایند. به این صورت که معین نمایند هنگام استفاده از اینترنت همراه و وای فای، کیفیت ویدیو ها روی چه میزانی قرار بگیرد.

یوتیوب اندروید به زودی با امکان انتخاب کیفیت پیش فرض ویدیوها به روزرسانی می گردد

از ماه ژوئن سال جاری، شنیده بودیم قابلیتی جدید برای یوتیوب در حال تست است که به کاربر امکان انتخاب کیفیت پیش فرض ویدیو در اتصالات وای فای و اینترنت همراه را می دهد. تا به این لحظه خبری از آن نبود اما به گزارش وب سایت Android Police، گویا به زودی شاهد عرضه این قابلیت برای یوتیوب اندروید خواهیم بود.

در حال حاضر کاربران می توانند درون خود ویدیو، کیفیت آن را تغییر دهند. این به روزرسانی اما منوی ساده تری را به همراه خواهد داشت که در آن سه گزینه حضور دارد؛ Data Saver که همان طور که از نامش پیداست، ویدیو را با کیفیت پایین اجرا می نماید، Higher picture quality که همواره ویدیو را با کیفیت 720p اجرا می نماید و در نهایت هم Auto که خود یوتیوب تنظیمات را به جای کاربر اعمال می نماید. همچنین می توان با کلیک روی گزینه Advanced Options، کیفیت لازم را هم معین کرد.

این تنظیمات در هر ویدیویی که به وسیله یوتیوب تماشا می کنید در دسترس واقع شده است. اما علاوه بر آن می توانید تنظیمات پیش فرض خود را هم به برنامه معرفی کنید. کافی است وارد تنظیمات یوتیوب شوید. در این قسمت گزینه Video quality preferences نمایش داده می گردد که فعلا در حالت بتا واقع شده است.

با لمس این گزینه، می توانید کیفیت پیش فرض ویدیو ها را در حالتی که از اینترنت همراه یا وای فای استفاده می کنید معین کنید. در این بخش هم سه گزینه Data saver ،Higher picture quality و Auto را مشاهده خواهید کرد که کاربرد آن ها مشابه آنچه که در بالا گفته شد است.

متأسفانه فعلا اطلاعاتی در رابطه با زمان انتشار این به روزرسانی برای اپلیکیشن یوتیوب در اختیار نداریم. این قابلیت فعلا در حالت بتا واقع شده است اما بسیار خوب است که می دانیم به زودی شاهد عرضه رسمی آن خواهیم بود؛ زیرا برای آن دسته از کاربرانی که بسته اینترنتی با حجم محدود خریداری می نمایند، وجود چنین تنظیماتی بسیار پرکاربرد خواهد بود.

  • معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود ویدئو از یوتیوب برای اندروید

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 999

به "یوتیوب اندروید به زودی با امکان انتخاب کیفیت پیش فرض ویدیوها به روزرسانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب اندروید به زودی با امکان انتخاب کیفیت پیش فرض ویدیوها به روزرسانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید