سفر اپ: با ایران آفلاین از نقشه ایران به صورت آفلاین بهره ببرید

به گزارش مجله زیتوا، ایران آفلاین نام اپلیکیشنی برای سیستم عامل اندروید است که نقشه تمام جهت های شهری و بین شهری ایران را در اختیار کاربران قرار می دهد. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با ایران آفلاین از نقشه ایران به صورت آفلاین بهره ببرید

مسافران همیشه با مشکل پیدا کردن جهت و عدم اطلاع از راه های موجود روبرو هستند. این موضوع باعث می ّگردد که همیشه استرس خاصی در این خصوص داشته باشند. اپلیکیشن های بسیار زیادی برای موقعیت یابی و نمایش نقشه عرضه شده اند اما اغلب آن ها برای نمایش جهت ها احتیاج به اینترنت دارند. از آنجایی که دسترسی به اینترنت در هر نقطه ای برای تمام مردم ایران امکان پذیر نیست، پس بهتر است که به سراغ اپلیکیشن نقشه ای برویم که آفلاین باشد. ایران آفلاین نام اپلیکیشنی برای اندروید است که نقشه تمام جهت های ایران را به صورت آفلاین در اختیار کاربر می گذارد.

ایران آفلاین پوشش گسترده ای از جهت های بین شهری و شهری ایران دارد و از این طریق کاربران می توانند در هر نقطه ای که باشند، جهت های موجود را برای رسیدن به مقصد مشاهده نمایند. همان طور که می دانید ذخیره نقشه تمام شهر های ایران درون یک اپلیکیشن باعث می گردد که حجم برنامه به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد. اما در این برنامه از الگوریتم خاصی استفاده شده است که باعث می گردد حجم کلی برنامه کاهش یابد. این اپلیکیشن امکانات دیگری نیز دارد که در این بین می توان به نمایش طول و عرض جغرافیایی و قطب نما اشاره نمود. در ادامه می توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه های اندرویدی تان دانلود کنید.

منبع: کجارو / کجارو
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1672

به "سفر اپ: با ایران آفلاین از نقشه ایران به صورت آفلاین بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با ایران آفلاین از نقشه ایران به صورت آفلاین بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید