10 برند برتر لوازم التحریر سال 99 معرفی 50 محصول پرفروش

به گزارش مجله زیتوا، لوازم التحریر یا نوشت افزار به مجموعه ای از ابزارهایی گفته می گردد که به شما برای نگارش، نقاشی یا ترسیم یاری می نماید.

10 برند برتر لوازم التحریر سال 99 معرفی 50 محصول پرفروش

باورتان می گردد در دنیا یک روز به نام روز دنیای لوازم التحریر داریم؟ اون روز 25 آوریل مصادف با 5 اردیبهشت می باشد.

لوازم التحریر چیست ؟

وقتی حرف از لوازم التحریر میاد خیلیا یاد مدرسه یا درس خوندن میفتند ولی این غلط است زیرا ما همیشه با این وسیله ها سر و کار داریم و به آنها احتیاج داریم؛ برای مثال برای بچه ها مداد رنگی و دفتر نقاشی میخرند تا سرگرم شوند، برای نوشتن و امضا کردن چک سفته و امضاهای بانکی و بویژه امروزه مجبوریم از وسایل شخصی استفاده کنیم. همراه داشتن اتوماتیک برای امضا خیلی بکارمون میاد، اندازه گیری وسایل مختلف و هنرمندانی که به کاغذ مخصوص و… برای انجام حرفه شان احتیاج دارند و …

با توجه به این توضیحات میبینیم که لوازم التحریر همیشه با ما بوده است و ما به آن احتیاجمندیم و بخواییم خودمونی بگیم بهش عادت کردیم.

وسایل رایجی که در لوازم تحریر میتوان اشاره نمود: اتوماتیک ، مداد ، پاک کن ، تراش و دفتر و…

شما امروزه به تمام لوازم و ابزاری که رابطه ای با نوشتن داشته باشد لوازم التحریر می گوییم.

چه لوازم التحریری بخریم؟

در اولین قدم باید ببینید چه چیزی لازم دارید. مثلا برای نوشتن اتوماتیک و مداد و پاک کن لازم است.

کیفیت لوازم التحریر

در مرحله بعدی بهترین گزینه که باید به ان توجه شو کیفیت میباشد. مثلا شما ممکن است اتوماتیکی بخرید که هنگام نوشتن مچ شما را خسته کند بدلیل اینکه باید بیشر فشار دهید.

قیمت خرید لوازم التحریر

برای خرید یک وسیله لوازم التحریر احتیاج نیست حتما خیلی هزینه کنید ولی لازم است ارزش محصول خریداری شده از قیمت آن محصول بیشتر باشد.

مشاهده قیمت و خرید

برای خرید لوازم التحریر برای بچه هاتان چه چیزی را باید مد نظر قرار دهید؟

باید چند نکات را رعایت کنید که در عین صرفه جویی در هزینه و حفظ سلامت فرزندانتان برای او خوشایند نیز باشد.

برای خرید محصول باید به سن فرزندتان توجه کنید، مثلا برای بچه های که سنشان پایین است باید نکات ایمنی بیشتری رعایت کنید از جمله اینکه وسایل خطرناک مثل پرگار و گونیا به علت تیز بودنشان خریداری نکنید. شکل و شمایل وسیله با توجه به سن فرزند : مثلا برای خرید لوازم التحریر برای بچه ها باید به طرح روی جلد دفتر یا رنگ مداد توجه گردد.

معروف ترین و پرکاربرد ترین لوازم التحریر کدام ها هستند ؟

مداد

شاید ساده ترین وسیله لوازم التحریر باشد که همیشه بکارمان میاد و لازم است مثلا ساده ترین کار این است که با مداد برنامه روزانه خودمان را روی کاغذ بنویسیم.

اتود (مداد نوکی)

امروزه اتود یا همان مداد نوکی بیشتررایج است زیرا از نظر هزینه بصرفه است و دیگر احتیاج به تراش نخواهید داشت.

پاک کن

پاک کن برای کسانی که با مداد مینویسیند لازم است و اگر نباشد پس از چند دقیقه نوشتن نمیتوان دیگر به نوشتن ادامه داد.

تراش

وقتی نوک مداد کند گردد به تراش احتیاج است یا غلط املایی داشته باشیم که در این صورت به پاک کن احتیاجمند میشویم.

جا مدادی

داشتن یک جامدادی مناسب و جادار برای نگه داری وسایل نوشتن و ترسیم کردن تقریبا امر لازم است، در صورت نداشتن جامدادی نظم کار از بین میرود و برای حمل تعداد زیادی از لوازم مشکل وجود می آید.

اتوماتیک

داشتن اتوماتیک تقریبا برای همه امر ضروری می باشد، بالاخره برای همه ما پیش می آید که جایی بریم که بخواهیم آدرس یادداشت کنیم یا مطلبی را بنویسیم.

قیمت انواع لوازم التحریر

دفترچه یادداشت

داشتن یک دفترچه یادداشت مناسب و تقریبا کوچک میتواند خیلی راه انداز باشد، روزانه میتوانیم هدف ها یا مطالب ضروری که ممکن است فراموش کنیم را داخل آن بنویسیم (البته این کار برای دانش آموزان و دانشجویان نیز امری لازم است).

دفتر نقاشی

این مورد بیشتر برای هنرمندان عزیز لازم است زیرا یک هنرمند موقعی میتواند خود را نشان دهد که دست به قلم و نقاشی کردن گردد.

کاغذ طراحی

داشتن کاغذ طراحی میتواند گزینه خوبی برای هنرمندان و دانش آموزانی که درس هنر را دارند به شما بیایید.

پرگار

این ابزار اغلب برای ترسیم و نقاشی کردن بکار می رود

گونیا

داشتن این وسایل به دانش آموزان و طراحان و کسانی که رشته شان مرتبط با کشیدن و طراحی کردن میباشد امر لازم است

خط کش

داشتن این وسیله برای ابتدایی ترین کارهای روزانه هم لازم است.

غلط گیر

ماشین حساب

چسب

ماژیک

قیچی

ست نقاشی

در بالا تعدادی از وسایل لوازم التحریری که لازم هستند در کار های روزمره یا درس و دانشگاه و مدرسه و… بهره ببرید را بیان کردیم.

قلم مخصوص، کاغذ های مخصوص از جمله کاغذ های مخصوص طراحی نیز از جمله وسایل لوازم التحریر هستند که با توجه به احتیاجتان باید هر کدام را تهیه کنید.

خرید لوازم التحریر

در سرانجام پیشنهاد ما این است که با توجه به احتیاجتان وسایل مورد احتیاج لوازم التحریر را دسته بندی نموده و آن را با توجه به بودجه و کیفیت مورد احتیاجتان خریداری کنید، ترجیحا وسایلی که در داخل خود کشور فراوری می گردد هم از نظر هزینه و کیفیت به صرفه می باشد هم به چرخه اقتصاد یاری شایانی می نماید.

مشاهده انواع لوازم التحریر

چند نکته جالب درمورد لوازم التحریر که شاید نمی دانید.

  • یک اتوماتیک میتوان خطی به طول 3 کیلومتر را رسم کند.
  • در حدود 100 سال پیش پاک کن وجود نداشت زیرا معلمان فکر میکردند بچه ها را باید به اشتباه کردن تشویق نمایند.
  • مداد میتواند زیر آب نیز بنویسید!!

خرید لوازم التحریر

بهترین برندهای لوازم التحریر

در ادامه تعدادی از بهترین برند های مطرح لوازم التحریر (در ایران) در بازار را آنالیز می کنیم.

1. محصولات لوازم التحریر میلان

این شرکت، شرکتی اسپانیایی است که حدود 100 سال پیش کار خود را با ساخت پاکن آغاز کرد. کم کم محبوبیت شرکت میلان در دنیا افزایش یافت تا جایی که تصمیم گرفت محصولات دیگر لوازم التحریر را نیز فراوری کند. این شرکت برای دانشجویان و مهندسین کالاهایی خاص مانند ماشین حساب های مهندسی و اتود های خاص نیز فراوری می نماید. این شرکت در محصولاتش کیفیت بسیار خوبی دارد و با استفاده از رنگ ها به بهترین نحو، محصولاتش را بسیار زیبا می نماید. همچنین یکی از دلایل مشهور شدن این شرکت قیمت بسیار خوب محصولاتش است. قابل ذکر است که معروف ترین محصول این شرکت جامدادی های توپر آن است.

خرید لوازم التحریر

2. محصولات لوازم التحریر آلسا و آنا

بر خلاف تصور بسیاری از خریداران این یک برند نیست و تنها نام دو شخصیت از کارتون فروزن است که بسیار مورد توجه بچه ها قرار گرفته و همین باعث شده فراوری نمایندگان لوازم التحریر اقدام به ساخت لوازم التحریر با تم آلسا و آنا نمایند. اصولا محصولاتی که با این تم هستند مجموعه ای از لوازم التحریر هستند که برای مثال شامل پاکن و مداد و تراش و جامدادی هستند که با توجه به سیاست های فروشندگان لوازم التحریر به گونه ای طراحی می شوند که شاید شما فقط احتیاج به پاکن آن برای کودک خود داشته باشید اما کالا کودک شما را جذب میکند و باعث می گردد شما مجبور شوید کل آن مجموعه را خریداری کنید.

خرید لوازم التحریر

3. محصولات لوازم التحریر نهال

نهال یک برند معروف ایرانی است. این برند کالاهای با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب را به مصرف نماینده ارائه میکند.

این برند تنوع زیادی برای محصولات خود دارد برای مثال برای دفتر 100 برگ خود بیش از 30 مدل طرح دارد و یا برای یک دفتر نقاشی 29 مدل مختلف دفتر فراوری نموده است که مشتریان خود را حفظ کند. این شرکت به گفته خودش از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده میکند و بسته بندی کالاهای آن متناسب با احتیاج های مشتریان است.

خرید لوازم التحریر

4. محصولات لوازم التحریر کلیپس

اصولا همگی ما برند کلیپس را با دفتر های خوب و طرح های زیبای آن ها میشناسیم. این برند محصولات خود را محدود به دفتر ننموده است و حتی گیره کاغذ و پونز و جامدادی های زیبایی هم فراوری میکند. این برند کیفیت بسیار بالایی دارد و در عین حال قیمتی مقرون به صرفه.

خرید لوازم التحریر

5. محصولات لوازم التحریر بیک

تا اسم بیک میاد همه مامان بابا ها یاد اتوماتیک بیک و ما به اصطلاح نسل امروزی ها یاد عطر بیک میوفتیم اونم واسه اینه یه مدت هر روز تو پیغام بازرگانی های تلوزیون تبلیغ عطر بیک بود.خب بگذریم و بریم که کمی راجع به تاریخچه این برند بدونیم. این برند توسط شخصی به نام رفوگران (با مجوز از شرکت بیک فرانسه) در سال 1342 کارخانه فراوری اتوماتیک را تاسیس کرد.او پس از مدت کارخانه مداد سوسماری که در حال ضرر دادن بود را نیز خریداری کرد و اون تصمیم گرفت که کغز مداد را از کارخانه معروف فابرکاستل بخرد تا کیفیت محصولاتش بالاتر باشد.

با یک سرچ ساده متوجه میشویم که این برند محصولات خود را توسعه نداده و هنوز هم تنها در حال فراوری اتوماتیک و تعداد کمی ماژیک است ولی با این حال این برند هواداران خاص خود را نیز دارد و مردم از آن به عنوان یک برند نوستالژی یاد مینمایند.

خرید لوازم التحریر

6. محصولات لوازم و التحریر وینکس

اطلاعات زیادی در خصوص این برند در دسترس نیست اما این برند کیف و کوله هایی با کیفیتی عالی فراوری میکند که متاسفانه فعلا در سطح بازار بسیار کمیاب هستند!!!!

خرید لوازم التحریر

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 829

به "10 برند برتر لوازم التحریر سال 99 معرفی 50 محصول پرفروش" امتیاز دهید

4 کاربر به "10 برند برتر لوازم التحریر سال 99 معرفی 50 محصول پرفروش" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 برند برتر لوازم التحریر سال 99 معرفی 50 محصول پرفروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید