8 نکته باور نکردنی از سیشل (تور سیشل ارزان)

به گزارش مجله زیتوا، برای بسیاری سیشل بهشت است مگر می گردد از مکانی که مردمش یک زندگی آرام دارند و هوایش همواره تابستانی است و دیدنی های بسیاری دارد دل کند؟ اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید در سفر آرامش داشته باشید بدون شک سیشل برترین است. چرا که با وجود سواحل بکر به دور از هر زرق و برقی می توانید چهره زیبای طبیعت را ببینید. دراین مقاله ما حقایق جالبی درباره سیشل را به شما می گوییم.

8 نکته باور نکردنی از سیشل (تور سیشل ارزان)

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور سیشل ارزان از زیباترین جزیره دنیا دیدن کنید و سفری همچون ماه عسل را تجربه کنید..

8 نکته باور نکردنی از سیشل

1- شاید باورش سخت باشد که در گذشته سیشل مخفی گاه دزدان دریایی بوده به ویژه ساحل زیبای آنسه. می گویند اُلیور لواسار (Olivier Levasseur) یکی از مشهورترین دزدان دریایی، یک گنج پنهان در این جزیره، جا گذاشته است. شاید شانس با شما همراه باشد و در سفرتان این گنج پنهان را پیدا کنید.

شاید شما بتوانید گنج پنهان را پیدا کنید.

2- در جزیره پرنده، بزرگ ترین لاک پشت ها زندگی می نمایند. پرندگان در هر فصل به سیشل می آیند و گردشگران از سراسر جهان عاشق این چشم انداز هستند و عکس یادگاری گرفتن در کنار پرندگان سیشل سرگرمی گردشگران اینجاست.

در جزیره پرنده، هم پرندگان را ببینید و هم لاک پشت های غول پیکر

3- اعتقاد مردم این جزیره این است که یک نگهبان پارک ملی مورنو (Morne) سیشل را محافظت می نماید درحالی که در این پارک کسی زندگی نمی نماید.

پارک ملی یک نگهبان دارد.

4- این منطقه جایی است که در آن، کوکودُمِر (Coco-de-Mer) بزرگترین نوع نارگیل در جهان، بر فراز درختان تنومند در جنگل ها رشد می نماید. پس اگر می خواهید میوه تازه ای بخورید حتما خوردن این نوع نارگیل با وزن 33 پوند را تجربه کنید.

این میوه سیشلی را امتحان کنید.

5- ویکتوریا مرکز سیشل است. بزرگ ترین کشور آفریقا الجزایر و کوچک ترین منطقه آن جزیره سیشلدر اقیانوس هند می باشد. جالب است بدانید که ویکتوریا کوچکترین مرکز جهان از نظر مساحت است.

6- شاید برای تان جالب باشد که نویسنده فیلم جمیزباند، برای نوشتن فیلم بعدی خود به سیشل سفر کرد تا از این جزیره هیجان انگیز برای نوشتن فیلم نامه الهام بگیرد.

7- سیشل پرندگان بومی زیادی دارد که بسیار کمیاب هستند، مثلا نمونه ای جغد (Scops-owl) که در این منطقه زندگی می نمایند که از گونه های کمیابی هستند و شما فقط در این جزیره آن را خواهید دید.

از نزدیک این جغد زیبا را ببینید.

8- بِرد فورت (Breadfruit) یکی از غذاهای محبوب سیشلی هاست که هم به صورت سرخ شده می توان آن را خورد هم بخارپز. افسانه جالبی درباره آن وجود دارد که هرکسی در این جزیره آن را بخورد دوباره به جزیره باز خواهد گشت.

سیشلی ها عاشق این غذا هستند.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1866

به "8 نکته باور نکردنی از سیشل (تور سیشل ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 نکته باور نکردنی از سیشل (تور سیشل ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید