آتالانتا هم اینتر را متوقف کرد

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران: دهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با ثبت چهارمین تساوی فصل برای نراتزوری شروع شد.

آتالانتا هم اینتر را متوقف کرد

به گزارش خبرنگاران، در نخستین دیدار از هفته دهم سری A، شب گذشته اینتر میهمان آتالانتا بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک سرانجام یافت. در این بازی که با ثبت چهارمین تساوی فصل برای نراتزوری همراه شد، نخست این اینتر بود که در دقیقه 16 توسط ریکی آلوارس به گل رسید، هرچند 9 دقیقه بعد جرمن دنیس کار را برای آتالانتا به تساوی کشاند. اینتر با این تساوی 19 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند اما این تیم یک پله سقوط خواهد نمود اگر فیورنتینای رده پنجمی از بازی امشب خود 3 امتیاز بگیرد.

در ادامه بازی های هفته دهم سری A، امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران، 8 دیدار به صورت همزمان برگزار می گردد که در حساس ترین آنها، ناپولی رده دومی به خانه فیورنتینا می رود و یوونتوس نیز میزبان کاتانیا است. میلان بحران زده هم در استادیوم سن سیرو میزبان لاتزیو خواهد بود.

برنامه سایر بازی های به صورت زیر است:

کالیاری - بولونیا

جنوا - پارما

ورونا - سامپدوریا

لیورنو - تورینو

ساسولو - اودینزه

در جدول رده بندی رم با 27 امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی و یوونتوس با 22 امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 40

به "آتالانتا هم اینتر را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتالانتا هم اینتر را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید