آزمایش خودروی تازه مرسدس بنز در جاده های برفی

به گزارش مجله زیتوا، شرکت مرسدس بنز قصد دارد یک خودروی نو کلاس A بازطراحی شده را روانه بازار کند.

آزمایش خودروی تازه مرسدس بنز در جاده های برفی

به گزارش خبرنگاران به نقل از موتور وان، شرکت مرسدس در حال کار روی یک خودروی هاچ بک بازطراحی شده کلاس A است و مجموعه تازهی از تصاویر گرفته شده از این خودروی در حال آزمایش (در جاده های برفی سوئد) را به تصویر کشیده است. این خودرو تغییر چشمگیری نسبت به مدل قبل نخواهد داشت، زیرا مرسدس این مدل را با کمی استتار آزمایش می کند.

البته مرسدس در حال بازنویسی فرمول به روز رسانی کلاس A نیست و این خودرو تغییرات کوچکی را به خود خواهد دید. مثلا احتمالا این خودرو سپر جلو، جلو پنجره تازه و طرح های تازه چراغ های جلو را به عنوان تغییرات ظاهری تجربه خواهد کرد. تغییرات در طراحی عقب حتی از طراحی مجدد جلوی ماشین نیز کمتر خواهد بود. البته چراغ های عقب دارای چراغ های داخلی تازه هستند.

در داخل نیز احتمالا تغییرات زیادی رخ نخواهد داد اگرچه باید به روز رسانی هایی برای ویژگی های سرگرمی و اتصال وجود داشته باشد، چون مشتریان عاشق داشتن آخرین فناوری هستند.

همچنین شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد این شرکت می تواند از موتور های تازه دارای به روز رسانی استفاده کند. در هر حال باید منتظر باشیم تا مرسدس این مدل به روز شده را معرفی کند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1652

به "آزمایش خودروی تازه مرسدس بنز در جاده های برفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش خودروی تازه مرسدس بنز در جاده های برفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید