آمادگی دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در طرح های ملی حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون

به گزارش مجله زیتوا، معتمدی گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر آمادگی دارد تا در اجرای طرح های ملی در هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون مشارکت کند.

آمادگی دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در طرح های ملی حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون

به گزارش سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم های قدرت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: توسعه حوزه اتوماسیون موجب می گردد تا شغل بیشتری در کشور ایجاد گردد.

او با اشاره به هوشمندسازی شبکه برق اضافه نمود: هوشمند سازی شبکه برق موجب می گردد تا تخصص های جدیدی وارد حوزه اشتغال گردد و ضروری است در حوزه هوشمندسازی شبکه برق فعالیت بیشتری صورت گیرد.

معتمدی با بیان اینکه دانشگاه ها در حوزه اینترنت اشیا پیشرفت های زیادی داشته اند، اظهار کرد: در این زمینه می توان به هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون اشاره نمود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید نمود: در حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون به لحاظ تکنولوژی عقب نیستیم، اما این موضوع باید در اولویت برنامه های کشور قرار گیرد.

حمایت دانشگاه امیرکبیر از شرکت های دانش بنیان

معتمدی مطرح نمود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه برق فعالیت های خوبی انجام داده است بنابراین این دانشگاه آمادگی دارد در این حوزه با نهاد های مرتبط همکاری داشته باشد.

او ادامه داد: همچنین باتوجه به دستاورد های دانشگاه در حوزه اتوماسیون و هوشمندسازی این دانشگاه قادراست در طرح های ملی در این حوزه مشارکت کند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برگزاری کنفرانس های علمی موجب می گردد تا موضوع کاربردی سازی و ارتباط با صنعت نهادینه گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 437

به "آمادگی دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در طرح های ملی حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی دانشگاه امیرکبیر برای مشارکت در طرح های ملی حوزه هوشمندسازی شبکه برق و اتوماسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید