اجرای برنامه ده شب ده قصه در محرم

به گزارش مجله زیتوا، انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با ویژه برنامه خیمه قصه ها، ده شب ده قصه راوی داستان های عاشورا می شود.

اجرای برنامه ده شب ده قصه در محرم

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، برنامه خیمه قصه ها دهه نخست محرم هر شب میزبان یک قصه گو از قصه گویان یک استان است تا با توجه به آیین های سنتی همان استان، قصه گویی ویژه این روزها روایت شود.

  • کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان

این ویژه برنامه در راستای شعار کانون با عنوان خوب زندگی کردن تمرین می خواهد طراحی شده است و هر روز میزبان یک قصه گو خواهد بود. تعدادی از داستان های انتخاب شده برای این برنامه مربوط به واقعه کربلاست و تعدادی دیگر به اتفاق های عصر حاضر و ارتباط آن ها با عاشورا می پردازد. انجمن قصه گویی در این برنامه با موضوع شعار قصه عاشورا تمرینی برای زندگی یادآور نقش پیام رسانی حضرت زینب(س) در بازگویی و روایت این واقعه مهم است. علاقه مندان می توانند این برنامه را از روز جمعه 31 مرداد 1399 هم زمان با اول ماه محرم هر روز ساعت 17 از صفحه اینستاگرام انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به نشانی https://instagram.com/ghesehgouee دنبال کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 921

به "اجرای برنامه ده شب ده قصه در محرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه ده شب ده قصه در محرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید