ارزش های جامعه آمریکا در حال فروپاشی است

به گزارش مجله زیتوا، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس مسائل آمریکا گفت: ارزش های جامعه آمریکا در ابعاد مختلف در حال فروپاشی است.

ارزش های جامعه آمریکا در حال فروپاشی است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عسگرخانی به درگیری های اخیر در شهر های مختلف آمریکا و هجوم معترضان به ساختمان کنگره اشاره کرد و افزود: ریشه های اجتماعی این شورش ها به ترکیب و نوع تشکیل جامعه آمریکایی بر می گردد که از ملیت های مختلف تشکیل شده است.

آقای عسگرخانی شرح داد: وقتی صحبت از تشکیل حاکمیت ها می کنیم، می بینیم که ایالت متحده آمریکا ابتدا تشکیل شد و سپس مهاجران را به داخل آن وارد کردند، همین امر باعث شده است که دولت و ملت در آنجا همجنس نباشند و انسجام درونی در بین آن ها وجود نداشته باشد.

این کارشناس مسائل آمریکا افزود: نه تنها انسجامی بین نمایندگان کنگره نیست، بلکه این انسجام بین حزب دموکرات و حزب جمهوریخواه نیز وجود ندارد.

آقای عسگرخانی با اشاره به اینکه نبود انسجام در بافت آمریکایی باعث شده است که این کشور در معرض فروپاشی از درون قرار گیرد، گفت: آمریکا سعی می کند با برنامه های آموزشی و تبلیغاتی ارزش هایی برای خود تعریف کند که همگون باشد، اما می بینیم که با تمام تلاشی که سردمداران این کشور انجام می دهند جامعه همگونی در آمریکا وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، این کارشناس مسائل آمریکا تاکید کرد: جامعه آمریکا در ابعاد مختلف به علت ناهمگونی ارزش ها یک به یک در حال فروپاشی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1154

به "ارزش های جامعه آمریکا در حال فروپاشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش های جامعه آمریکا در حال فروپاشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید