از کجا نهال رایگان بگیریم؟ ، توزیع 8هزار اصله نهال بین شهروندان شمال شهر

به گزارش مجله زیتوا، طرح جهادی فضای سبز در محورهای اصلی شمال تهران شروع و شهروندان منطقه یک با حضور در بوستان های فرامنطقه ای می توانند نهال رایگان تهیه و در توسعه فضاهای سبز شهری مشارکت نمایند.

از کجا نهال رایگان بگیریم؟ ، توزیع 8هزار اصله نهال بین شهروندان شمال شهر

به گزارش خبرنگاران، شهرداری منطقه یک به مناسبت هفته درختکاری خبرهای خوبی برای اهالی طبیعت دوست شمال شهر دارد. مدیریت شهری این منطقه این روزهای پایانی اسفند که مناسب ترین زمان برای کاشت نهال است، طرحی جهادی در زمینه توسعه فضاهای سبز اجرا می نماید. تا کنون در این طرح، بیش از هزار و 200 نهال در بوستان های گلابدره، نفس، مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی و... کاشته شده است.

به گفته حمید مهری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه منطقه یک، بعلاوه 8 هزار اصله نهال برای توزیع رایگان بین شهروندان در نظر گرفته شده است که علاقه مندان به مشارکت در این طرح می توانند با مراجعه به بوستان های گلریزان، مهرگان، قیطریه و نیاوران مدیریت شهری را در کاشت نهال کمک نمایند.

این طرح جهادی در حاشیه بزرگراه های شهید بابایی و شهید صدر، خیابان شهید لواسانی، بلوار شهید اندرزگو و... نیز اجرا شده و تا کنون بیش از 6 هزار متر مربع کندوکوب انجام و بیش از 850 اصله درخت غرس شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1949

به "از کجا نهال رایگان بگیریم؟ ، توزیع 8هزار اصله نهال بین شهروندان شمال شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کجا نهال رایگان بگیریم؟ ، توزیع 8هزار اصله نهال بین شهروندان شمال شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید