انتقاد سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم از جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/کرمان سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم اظهار کرد: مقرر شد که تیم های که بالا می آیند باید ضربه دری با یکدیگر مسابقه دهند و این روش اصلا منصفانه نیست و حق به حقدار نمی رسد لذا باید حتما مسابقه دوره ای برگزار نمایند.

انتقاد سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم از جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان

مرضیه جعفری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره گروه بندی تیم های لیگ برتر فوتبال در فصل 99-1400 گفت: گروه بندی عادلانه نبود و قرعه کشی را قبول ندارم.

وی ادامه داد: مقرر شد که تیم های که بالا می آیند باید ضربه دری با یکدیگر مسابقه دهند و این روش اصلا منصفانه نیست و حق به حقدار نمی رسد لذا باید حتما مسابقه دوره ای برگزار نمایند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با بیان اینکه تنها تیمی هستیم که هنوز تمریناتمان را شروع نکرده ایم، توضیح داد: با توجه به اینکه یکسری از بازیکنان این تیم از تیم جدا شده اند لذا باید تمرینات زودتر شروع گردد تا بازیکنان به لحاظ شرایط بدنی به حد معقول برسند زیرا در دوران شیوع کرونا هیچ یک از آنها تمرین خاصی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری بم در گروه مرگ قرار گرفته است، اظهار کرد: با از دست بازیکنان مهم در فصل نقل وانتقالات و قرار دریافت در گروه مرگ مسابقات لیگ برتر بانوان، بنظر می رسد فصلی بسیار دشواری در انتظارمان باشد.

به گزارش خبرنگاران، گروه بندی تیم های لیگ برتر فوتبال در فصل 99-1400 به توضیح ذیل است:

گروه آ

شهرداری بم، سپاهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن، همیاری ارومیه، نماینده خوزستان.

گروه ب

وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان، پالایش گاز ایلام، زاگرس شیراز، نماینده بوشهر

برپایه این گزارش؛ تیم فوتبال بانوان شهرداری بم 7 دوره قهرمان کشور و دو دوره به عنوان نماینده ایران قهرمان دانشجویان دنیا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1017

به "انتقاد سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم از جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم از جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید