تشریح آخرین شرایط بازیکنِ به کما رفته لیگ برتر فوتسال

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه فولاد زرند ایرانیان، وحید رحمانی در مورد شرایط رضا امانی گفت: از همان دقایق ابتدایی که از شرایط او آگاه شدیم، این بازیکن را به بیمارستان سینا زرند منتقل کردیم و در آنجا زیر نظر تیم پزشکی بیمارستان، معاینات و اقدامات درمانی و احیایی صورت گرفت.

تشریح آخرین شرایط بازیکنِ به کما رفته لیگ برتر فوتسال

وی با اشاره به انتقال بازیکن تیم فولاد زرند به شهر کرمان مطرح نمود: به علت وخامت حال امانی، او به همراه یک تیم تخصصی به صورت اورژانسی به بیمارستان شهید باهنر شهر کرمان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه شماره یک بستری کردیم.

پزشک تیم فولاد زرند ایرانیان در مورد شرایط فعلی امانی گفت: بر اساس آخرین گزارش های کادر درمان، متأسفانه به علت پایین بودن سطح هوشیاری امانی و تشخیص کادر درمانی بیمارستان، ضمن انجام تمامی تدابیر درمانی، اقدامات بعدی به افزایش سطح هوشیاری وی بستگی دارد. او در بخش مراقبت های ویژه شماره یک بیمارستان باهنر کرمان بستری است و مسئولان باشگاه کنار او هستند.

رحمانی تاکید نمود: از تمامی طرفداران، مردم شریف زرند، کرمان، ساری، مازندران و ایران می خواهیم که برای سلامتی این بازیکن خوش اخلاق و با تعصب دعا نمایند تا سلامتی و شفای عاجل برای رضای عزیز صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که از کرونا به عنوان عامل به کما رفتن این بازیکن یاد می گردد اما هنوز به صورت رسمی چیزی در این مورد اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1690

به "تشریح آخرین شرایط بازیکنِ به کما رفته لیگ برتر فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین شرایط بازیکنِ به کما رفته لیگ برتر فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید