انعقاد 11 قرارداد بین شرکت های دانش بنیان و مسئولان در حوزه آب

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، دکتر اسماعیل قادری فر امروز در گردهمایی فناورانه سازمان ها و صنایع شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست در صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در حال حاضر دو نسل در حوزه زیست بوم استارت آپی وجود دارد؛ استارت آپ های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و استارت آپ های فعال در همه فناوری ها.

انعقاد 11 قرارداد بین شرکت های دانش بنیان و مسئولان در حوزه آب

وی اضافه کرد: امروز خوشبختانه شاهد فعالیت 120 شتاب دهنده در راستای شتاب دهی استارت آپ های فعال هستیم.

قادری فر با بیان اینکه از این تعداد 20 شتاب دهنده دانش بنیان هستند، گفت: هدف این است که فعالان بخش خصوصی بتوانند اعضای خود را پیدا نمایند و ما می توانیم در راستای حمایت از آنها به واسطه شتاب دهنده ها آنها را در راستا اصلی قرار دهیم.

رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه های خوبی در بحث مدیریت آب شرب، صنعتی و کشاورزی وجود دارد و در این زمینه تعاملات خوبی بین منابع و بازار برقرار شده است، گفت: این رویداد می تواند زمینه خوبی برای انعقاد قراردادهایی در راستای پروژه های آب باشد؛ اگر رویدادی به قرارداد منتهی نگردد ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه از 4600 شرکت دانش بنیانی که فعال هستند، بیش از 150 شرکت در حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست فعالیت می نمایند گفت: این نشان می دهد گام بزرگی در این عرصه به واسطه شرکت های دانش بنیان برداشته شده است.

قادری فر تاکید نمود: در مبحث آب و محیط زیست مسائل و معضلاتی دیده می گردد که جوابگوی این مسائل راهکارهای فناورانه و علمی است بر این مبنا قرار است در آخرین روز این گردهمایی 11 قرارداد بین شرکت های دانش بنیان و مسئولان منعقد گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 323

به "انعقاد 11 قرارداد بین شرکت های دانش بنیان و مسئولان در حوزه آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد 11 قرارداد بین شرکت های دانش بنیان و مسئولان در حوزه آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید