اپل احتمالا برای همواره توسعه شارژ بی سیم ایرپاور را متوقف نموده است

به گزارش مجله زیتوا، به نظر می رسید اپل پس از یک وقفه کوتاه دوباره توسعه شارژر بی سیم ایرپاور را آغاز نموده باشد. اما بر اساس گزارشی جدید این محصول احتمالاً هیچ گاه فراوری نخواهد شد.

اپل احتمالا برای همواره توسعه شارژ بی سیم ایرپاور را متوقف نموده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، اپل سال 2017 شارژر بی سیم ایرپاور را با قابلیت شارژر همزمان ایرپاد، اپل واچ و آیفون معرفی کرد. کمپانی کوپرتینونشین تقریباً دو سال بعد از توقف فراوری این شارژر اطلاع داد که بعضی گزارش ها علت آن را داغ شدن بیش از حد سیم پیچ های روی هم قرارگرفته می دانند.

اوایل سال 2020 یکی از افشاگران باسابقه محصولات اپل به نام جان پراسر مدعی شد که ایرپاور دوباره وارد فاز فراوری شده و حتی شارژ اپل واچ با آن موفقیت آمیز بوده است. حال افشاگر یاد شده با انتشار پست جدیدی در توییتر اعلام نمود که اپل توسعه و آزمایش این محصول را از زمانبندی خود در سال 2021 حذف نموده است.

شارژر مگ سیف Belkin. جانشین معنوی ایرپاور

پراسر با استناد به منابع خود می گوید که اپل احتمالاً هیچ گاه شارژر ایرپاور را فراوری نخواهد کرد، چرا که آیفون های جدید از شارژر بیسیم مگ سیف استفاده می نمایند و فراوری ایرپاور منطقی به نظر نمی رسد. اپل با مگ سیف اکوسیستم جدیدی برای آیفون ها ایجاد نموده که فقط به شارژ محدود نمی گردد و قرار است از انواع و اقسام لوازم جانبی پشتیبانی کند.

این گزارش مگ سیف را جایگزین کم ریسک تر ایرپاور می داند و اضافه می نماید که شرکت های شخص ثالث پیش از اپل شارژر مشابه با قابلیت شارژ بی سیم سه دستگاه به طور همزمان بدون سیم پیچ های روی هم قرارگرفته را فراوری نموده اند.

اگر این پیش بینی صحت داشته باشد، شارژر مگ سیف جدید شرکت Belkin با قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را احتمالاً باید جانشین معنوی ایرپاور دانست. این شارژر 150 دلاری از قسمت آهنربایی برای شارژ آیفون 12 با حداکثر توان 15 وات برخوردار بوده و از ایرپاد و اپل واچ پشتیبانی می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1028

به "اپل احتمالا برای همواره توسعه شارژ بی سیم ایرپاور را متوقف نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل احتمالا برای همواره توسعه شارژ بی سیم ایرپاور را متوقف نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید