باران در تهران فردا هم ادامه دارد

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران : مدیرکل هواشناسی تهران از آسمان ابری استان تا اواخر دوشنبه اطلاع داد و گفت: براساس داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران برای امروز و فردا ابری توام با بارش برف و باران خواهد بود.

باران در تهران فردا هم ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره جدیدترین پیش بینی هواشناسی گفت: براساس داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران طی امروز و فردا، ابری در بعضی از ساعات همراه با بارش باران و تگرگ و در بعضی مناطق (بویژه بخش های شمالی استان و ارتفاعات) همراه با بارش برف خواهد بود.همچنین از سه شنبه تا پنج شنبه نیز جوی نسبتا آرام همراه با افزایش آلاینده ها پیش بینی می گردد.

وی ضمن اعلام هشدار نارنجی برای استان تهران در دو روز آینده گفت: با توجه به احتمال وزش باد نسبتا شدید، وقوع کولاک، افزایش مه و کاهش دید افقی در مناطق شمالی استان درخواست داریم تا مردم از صعود به ارتفاعات خودداری نمایند و دستگاه های امدادرسان نیز آماده باشند.

وی در ادامه اضافه نمود: پیش بینی می گردد طی روزهای آینده کمینه دما در استان را فیروزکوه بادمای -9 و ورامین با دمای +11 به خود اختصاص دهد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران اضافه نمود: از نه و نیم صبح روز شنبه تا نه و نیم صبح روز یک شنبه شاهد بارش 4 میلی متری در ایستگاه شمیرانات اقدسیه تهران بودیم که بالاترین میزان در استان تهران بود.

جلالی درپایان نیز اعلام کرد: دمای فعلی تهران 3 درجه سانتی گراد، سرعت باد 11 کیلومتر بر ساعت و رطوبت نیز 93 درصد است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1121

به "باران در تهران فردا هم ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران در تهران فردا هم ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید