با آرکا باتری نگران ازکارافتادن باتری خود نباشید

به گزارش مجله زیتوا، باتری وسیله ای است که هر کدام از ما کم وبیش در خصوص آن می دانیم ولی تا وقتی از کار نیافتاده است شاید خیلی برایمان با ارزش نباشد ولی همین که از کار افتاد باید به سرعت فکر جایگزین آن باشیم.

با آرکا باتری نگران ازکارافتادن باتری خود نباشید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آرکا باتری، فرض کنید اول صبح زمانی که برای یک روز کاری هیجان انگیز آماده می شوید ماشین شما روشن نشود همچین اتفاقی می تواند آغاز یک روز مهیج را سخت جلوه دهد. در همچین شرایطی اولین گزینه آنالیز ایرادات احتمالی است. فرض کنید در آنالیز اولیه متوجه شدید که باتری شما ازکارافتاده باشد چه خواهید کرد؟ آیا ماشین خود را در پارکینگ رها نموده و بدون آن به ادامه روز خود خواهید پرداخت؟ یا به دنبال یک باتری برای خودرو خودخواهید بود؟ اگر گزینه دوم انتخاب شماست آیا تهیه یک محصول مناسب را فدای زمان می کنید؟

آرکا باتری برای چنین موقعیت هایی پیشنهاد بهتری دارد. فروشگاه اینترنتی آرکا باتری با تنوع زیادی از باکیفیت ترین باتری ها یاری رسان شماست. آرکا باتری تنها یک فروشگاه اینترنتی فروش کالا نیست بلکه خدمات تخصصی برق خودرو را به صورت رایگان و در محل شما عرضه می نماید تا یک آغاز یک روز نسبتاً سخت را به یک تجربه به یادماندنی تبدیل کنید. بیایید با آرکا باتری و خدمات آن بیشتر آشنا شویم تا در مواقع ضروری در کمترین زمان بتوانیم بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

خیلی از ما آرکا باتری را با وب سایت فروش اینترنتی باتری ماشین می شناسیم. فروشگاهی که عرضه نماینده باتری های خودرویی، UPS، صنعتی و باتری های لیتیوم یون است اما این همه قابلیت آرکا باتری نیست. این فروشگاه مجموعه ای متخصصین برق خودرو در کنار یکی از بزرگ ترین شبکه های ارسال و نصب باتری است. گروهی که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولاتی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، پاسارگاد صنعت و چندین برند معتبر دیگر را داراست تا اطمینان حاصل کند که محصولات با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می گیرد. آرکا باتری در کنار خدمات پس از فروش این شرکت ها برای محصولاتی که از وب سایت ارکا باتری خریداری شده باشند گارانتی طلایی در محل را نیز عرضه می نماید. در کنار خدمات پس از فروش، آرکا باتری برای یاری رساندن به خودروهایی که با مشکل روبرو شده اند خدمات امداد باتری رایگان در محل نیز عرضه نموده است. تیم آرکا باتری 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز را در کنار شماست تا تمام دغدغه های شما را در خصوص باتری خودرویتان برطرف نمایند. با آرکا باتری، اصالت کالا، خدمات پس از فروش و قیمت مناسب موضوعاتی نیست که لازم باشد تا ذهن خود را بابتشان درگیر کنید. با یاری آرکا باتری تمام دغدغه های شما تنها در یک دقیقه و با یاری وب سایت آرکا باتری قابل برطرف است (درصورتی که به اینترنت دسترسی نداشتید می توانید با شماره 02149032000 تماس بگیرید تا تمام خدمات را به صورت تلفنی دریافت نمایید).

تنوع خدمات و محصولات در آرکا باتری اگر بی نظیر نباشد قطعاً کم نظیر است. کافی است قیمت ها، محصولات (باتری سوزوکی، باتری واریان صباباتری، باتری پروتون، باتری توربو، باتری یو پی اس و ...) و کیفیت خدمات را در با یک جستجوی کوچک مقایسه کنید تا از اهمیتی که تیم آرکا باتری برای شما قائل است اطمینان حاصل کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 231

به "با آرکا باتری نگران ازکارافتادن باتری خود نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آرکا باتری نگران ازکارافتادن باتری خود نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید