بهترین جاذبه های توریستی شهر رم ، فروش بلیط هواپیما به مقصد ایتالیا

به گزارش مجله زیتوا، از آنجا که ایتالیا کشوری تاریخی است، جاذبه های دیدنی تاریخی، معماری و مذهبی زیادی دارد و شهر رم، مرکز این کشور، یکی از دیدنی ترین شهرهای این کشور به شمار میرود. در ادامه این مقاله با مجله اینترنتی خبرنگاران همراه باشید تا زیبایی های رم را بیشتر بشناسیم:

بهترین جاذبه های توریستی شهر رم ، فروش بلیط هواپیما به مقصد ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

پله های اسپانیایی (The Spanish Steps)

این پله ها بین میدان دی اسپانیا و میدان ترینیتا دی مونتی شهر رم قرار دارند و شامل 145 پله هستند. در میدان ترینیتا دی مونتی، کلیسایی به همین نام واقع شده است. پله های اسپانیایی شهر رم عریض ترین پله های اروپا هستند که در طول سالهای 1723 تا 1725 ساخته شده اند و یکی از جاذبه های توریستی شهر رم به حساب می آیند. در سال 1995 هم عملیات بازسازی و ترمیم این پله ها انجام گشت.

پیاتزا نووونا (Piazza Navona)

این میدان یکی از زیباترین میدان های شهر رم است که در قرن اول میلادی ساخته شده است. در آن موقع از این میدان برای برگزاری رویدادهای ورزشی استفاده می شد. رومی های باستان در آن موقع برای تماشای مسابقات ورزشی به این میدان می آمدند. در قرن پانزدهم میلادی، این میدان به اسم فضای عمومی تعینن گشت. سه فواره در این میدان نهاده شده است که بزرگترین و زیباترین آن، فواره برنینی 4 رود است که درآن 4 مجسمه می بینیم که هریک نماینده یک رود از یک قاره جهان هستند.

گالری بورگز (Galleria Borghese)

این گالری هنری در ویلا بورگسه پینچیانا واقع شده است و در برگیرنده تعداد زیادی از آثار نقاشی، مجسمه سازی و آنتیک های اسچیپیونه بورگز از جمله آپلو و دافنه است. این مجموعه فوق العاده در عین حال شامل تعدادی از آثار ارزشمند هنرمندانی مثل آنتونیو دا کورجو، رافائل، روبنز و کاراواجو است. شهر کاندلا ایتالیا

دخمه کاپوچین (Capuchin Crypt)

در فضایی کوچک، چندین کلیسای کوچک در پایین کلیسایی در نزدیکی میدان باربرینی نهاده شده است. این مجموعه در حقیقت از اسکلت و بقایای بدن 3700 نفر ساخته شده است. تعداد زیادی از استخوانهای افراد به دیوار کوبیده شده اند و تعدادی دیگر برروی هم تلنبار شده اند و بعضی دیگر از سقف آویزان هستند. بازدید از این مکان برای بعضی افراد خوفناک و هراس آور است ولی برای بعضی دیگر هیجان انگیز و به یادماندنی خواهد بود. سالانه توریستهای فراوانی از این مجموعه تماشا می نمایند.

قلعه سنت آنجلو ؛ آرامگاه هادریان(Castel SantAngelo) (Mausoleum of Hadrian)

این بنا در نزدیکی رودخانه تیبر واقع شده و در ابتدا برای امپراطور هادریان ساخته شده بود تا از آن به اسم آرامگاهی برای خودش و خانواده اش استفاده گردد. این ساختمان بعدا به اسم دژ و قلعه مورد استفاده نهاده شد و در حال حاضر یک موزه است. این قلعه روزگاری، بلندترین ساختمان شهر رم بود و الان هم بر فراز این شهر، منظره زیبایی برای توریستها فراهم می نماید.

اینها همه بناهای تماشای شهر رم هستند. شما در کنار بازدید از این بناها می توانید از فضا و محیط شهر لذت ببرید. می توانید در خیابانهای باریک بین میدانهای شهر رم قدم زده و از خوردن بستنی و غذاهای فوق العاده ایتالیایی لذت ببرید. از بازار پورتا پورتسه که روزهای یکشنبه بر پا می گردد بازدید کنید و به Eataly که یک سوپرمارکت میانه است و کاملا به غذاهای ایتالیایی اختصاص یافته بروید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1491

به "بهترین جاذبه های توریستی شهر رم ، فروش بلیط هواپیما به مقصد ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های توریستی شهر رم ، فروش بلیط هواپیما به مقصد ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید