آنالیز نمای داخلی فرودگاه بین المللی روسیه با طراحی آینده نگرانه

به گزارش مجله زیتوا، فرودگاه بین المللی گورومچ (Kurumoch) توسط تیم طراحی Nefa Architects در کشور روسیه تکمیل و بتازگی افتتاح شده است. نمای داخلی فرودگاه جدید و فوق مدرن گورومچ، پیش کشی به دوره طلایی اکتشافات فضایی در روسیه یا شوروی سابق می باشد. فرودگاه گورومچ بزرگترین ترمینال هوایی موجود در منطقه ولگا (Volga) روسیه بوده و تقریبا به تمامی مناطق مهم این کشور خدمات حمل و نقل را انجام می دهد. علاوه بر مناطق داخلی بسیاری از کشورهای همسایه و حتی کشور های دور دست در قارهای دیگر نیز تحت پوشش این فرودگاه بین المللی جذاب و بدیع نیز قرار گرفته است.

آنالیز نمای داخلی فرودگاه بین المللی روسیه با طراحی آینده نگرانه

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

چالش طراحان این فرودگاه خلق محیطی راحت، آرامش بخش و زیبا با مفهومی کاملا نو و تازه برای مسافران تجاری و بین المللی این فرودگاه بوده است. طراحان خوش ذوق قصد داشتند با این کار احساسی همانند قهرمانان داستان ها و فیلم های علمی تخیلی فضایی را در مسافران ایجاد نمایند. جالب است بدانید مسولان این فرودگاه برای هر چه قوی تر شدن این حس، موسیقی متن تعدادی از فیلم های مشهور فضایی مانند سولاریس و جنگ ستارگان را به وسیله بلندگوهایی با کیفیت در سرتاسر فرودگاه پخش می نمایند. جالب تر اینکه اگر شما به نمای شیشه ای این فرودگاه نزدیک شوید صدای نشست و برخاست هواپیماها را همانند غرش موتورهای جت سفینه های فضایی خواهید شنید! با چنین ویژگی هایی که توسط یک مهندسی بی نهایت پیشرفته و دقیق ایجاد شده است، شکی نیست که هر مسافری به محض ورود به چنین فرودگاهای احساس حضور در یک پایگاه فضایی را خواهد دشت.

نمای داخلی فرودگاه

منبع: اتاق
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 962

به "آنالیز نمای داخلی فرودگاه بین المللی روسیه با طراحی آینده نگرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نمای داخلی فرودگاه بین المللی روسیه با طراحی آینده نگرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید