بهترین هتل های استانبول

به گزارش مجله زیتوا، معرفی بهترین هتل های استانبول

در استانبول برای تفریح، دیدن جاذبه های گردشگری این شهر، غذا خوردن و هر کار دیگری که بخواهید انجام بدهید، خسته نمی شوید. اما پرانرژی ترین گردشگران و مسافران هم برای استراحت و اقامت به مکانی مناسب نیاز دارند. بسیاری از گردشگران که سابقه سفر به شهر و یا کشور خاصی را ندارند، ممکن است در پیدا کردن هتل مناسب در مقصد مورد نظر خود با مشکل روبرو شوند و این کار برای آن ها آسان نباشد. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های استانبول را به شما معرفی کنیم تا در سفر به این شهر نهایت لذت را ببرید. با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین هتل های استانبول

هتل فور سیزن استانبول(the four seasons hotel istanbul)

هتل 5 ستاره فور سیزن بوسفر استانبول، لوکس ترین و مدرن ترین هتل استانبول است. این هتل در حقیقت کاخ عثمانی بوده است که در حال حاضر به هتل تبدیل شده است. هتل فور سیزن با موقعیتی بی نظیر در بوسفورس، رستوران های فوق العاده، خدمات عالی، استخری حیرت انگیز، اسپایی لوکس و اتاق ها و سوئیت هایی بی کم و کاست، مکانی کاملا مناسب برای اقامت گردشگران است.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول(Çırağan Palace Kempinski)

هتل 5 ستاره چراغان پالاس کمپینسکی استانبول که در قرن نوزدهم کاخ بوده است در حال حاضر به این هتل مجلل و زیبا تبدیل شده است. استخر این هتل بسیار بزرگ است و بوسفر از این استخر نمایی زیبا دارد. سوئیت های بزرگ این هتل به طرز حیرت انگیزی تزئین شده اند. پیشنهاد می کنیم که برای اقامت در این هتل اتاق های رو به دریا را انتخاب کنید. ضمناً حمام ترکی این هتل را از دست ندهید.

هتل سوئیس استانبول(Swissotel Istanbul)

هتل سوئیس استانبول، هتلی 5 ستاره و زنجیره ای است. این هتل هم مجهز به استخر سرپوشیده است و هم استخر روباز، و چشم انداز آن نیز فوق العاده است. اتاق های این هتل به سمت بسفر و حیرت انگیز هستند. این هتل انتخاب مناسبی برای خانواده ها و مسافران تجاری است که به دنبال هتلی لوکس و مدرن هستند.

هتل احمد افندی اوی استانبول(Ahmet Efendi Evi)

هتل احمد افندی اوی استانبول هتلی شخصی و زیبا و کوچک در منطقه ای مسکونی است که 5 دقیقه با مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی فاصله دارد. اگر به دنبال مکانی گرم و محبت آمیز هستید، این هتل همانجاست.

هتل آزاده استانبول(azade hotel istanbul)

هتل آزاده استانبول موقعیتی فوق العاده در بخش قدیمی شهر دارد. رستوران این هتل که در پشت بام آن واقع شده است و سرویس صبحانه آن رایگان است، نمایی حیرت انگیز به محیط های اطراف دارد. مسجد آبی کمتر از دو دقیقه با این هتل فاصله دارد.

هتل کورین بوتیک استانبول(Corinne Boutique Hotel)

هتل کورین بوتیک استانبول، هتلی کوچک، حیرت انگیز، زیبا و گرم است. دکور اتاق های این هتل ساده و در عین حال بسیار عالی است. این هتل از شلوغی و همهمه خیابان استقلال به دور است و فقط یک دقیقه با قدیمی ترین حمام استانبول فاصله دارد.

هتل ابراهیم پاشا استانبول(Ibrahim Pasha)

هتل ابراهیم پاشا استانبول هتلی 4 ستاره است که اتاق های آن کوچک و ساده هستند که در عین حال لوکس به نظر می رسند. هتل ابراهیم پاشا در بخش ساکت و آرام مرکز شهر قدیمی قرار گرفته است. این هتل به تراموا نزدیک است و بنابراین به راحتی می توانید در شهر بگردید. تراس پشت بام این هتل نمای چشمگیر دارد.

هتل مارمارا تقسیم استانبول(Marmara Taksim)

هتل 5 ستاره مارمارا تقسیم استانبول موقعیتی فوق العاده دارد و نزدیک خیابان استقلال و میدان تقسیم است. خیابان تقسیم محله ای زنده و پرجنب و جوش است که بسکمک از رستوران ها ، گالری ها، موزه های هنری، و مراکز خرید در آن قرار دارند. اتاق های هتل مارمارا تمیز و مدرن هستند. این هتل مجهز به استخری تمیز و زیبا است.

هتل امپراطوری عثمانی استانبول(Ottoman Imperial)

هتل امپراطوری عثمانی استانبول هتلی 4 ستاره است که موقعیتی عالی دارد و در نزدیکی مسجد ایاصوفیه و تراموا قرار گرفته است. پرسنل هتل امپراطوری رفتاری بسیار محبت آمیز و کمک رسان دارند. قیمت این هتل نسبت به موقعیت مکانی و کیفیت بی نظیری که دارد بسیار مناسب است.

هتل ساری کوناک استانبول(Sari Konak)

هتل ساری کوناک استانبول هتلی 4 ستاره است که با فضایی گرم به زیبایی مبله شده است. این هتل موقعیتی بسیار عالی در شهر قدیمی دارد. و فاصله آن تا جاذبه های دیدنی شهر بسیار نزدیک است. سوئیت های سه نفره و خانوادگی این هتل بسیار عالی هستند.

هتل کاخ سیرکه جی استانبول(Sirkeci Mansion)

هتل سیرکه جی استانبول، هتلی 5 ستاره، حیرت انگیز و زیبا است که در مکانی زیبا قرار گرفته است. بسکمک از اتاق های این هتل مشرف بر پارک و رستورانی خوب هستند و تراموا تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. هتل سیرکه جی، تورها و کلاس های آشپزی رایگان برگزار می نماید و تنها 10 دقیقه با دیدنی های محله سلطان احمد فاصله دارد.

هتل ولت کاراکوی استانبول(Vault Karakoy)

هتل ولت کاراکوی استانبول بهترین هتلی بوتیک و 5 ستاره در همسایگی کاراکوی است. بسکمک از کافه ها و گالری ها در محله کاراکوی واقع شده اند. اتاق های این هتل به زیبایی تزئین شده اند. رستورانی که در پشت بام این هتل است، نمایی بسیار زیبا به سمت دریا و شهر دارد.

هتل ویت استانبول(The Witt)

هتل ویت استانبول، هتلی 5 ستاره و فوق العاده است که به تراموا، میدان تقسیم، و بسکمک از رستوران های خوب بسیار نزدیک است. پرسنل این هتل کار خود را به نحو احسن انجام می دهند. اتاق های این هتل بزرگ هستند و همگی آن ها یک آشپزخانه کوچک دارند.

هتل سوماهان آن د واتر استانبول(Sumahan On The Water)

اگر می خواهید به جاذبه های گردشگری استانبول نزدیک باشید، هتل سوماهان استانبول، هتل مناسبی برای شما نخواهد بود. اما اگر هتل بوتیک کوچکی می خواهید که درست در بوسفر واقع شده باشد، این هتل قطعا برای شما ساخته شده است. این هتل در منطقه آسیایی استانبول واقع شده است و برای رفتن به منطقه اروپایی استانبول می توانید از کشتی بهره ببرید.

هتل ریتز کارلتون استانبول(Ritz Carlton)

اگر برای تجارت به استانبول سفر می کنید، هتل 5 ستاره ریتز کارلتون، هتلی بسیار مناسب است. این هتل یک سالن ورزشی فوق العاده، دو استخر، و حمام ترکی دارد. سرویس این هتل نیز بی نظیر است.

منبع: فلای تودی
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 11

به "بهترین هتل های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید