بورس چهارشنبه چگونه شروع شد؟ ، رشد 6 هزار واحدی با پیشتازی گروه محصولات شیمیایی

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش تجارت نیوز، در شروع معاملات بازار سهام روز چهارشنبه، شاخص کل با رشدی 6 هزار واحدی وارد محدوده 589 هزار واحدی شد. این در حالی است که امروز قرار است عرضه اولیه صبا با حداکثر نقدینگی یک میلیون و 440 هزار تومانی انجام گردد.

بورس چهارشنبه چگونه شروع شد؟ ، رشد 6 هزار واحدی با پیشتازی گروه محصولات شیمیایی

در 30 دقیقه ابتدایی معاملات امروز، بیش از 265 هزار معامله صورت گرفت که طی آن یک میلیارد و 300 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 13 هزار میلیارد ریال دادوستد شدند. در این میان سه نماد فولاد، فملی و ومعادن به ترتیب با 1201، 810 و 504 واحد بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل بورس تهران داشتند.

در معاملات فرابورس نیز بیش از 130 هزار معامله با ارزشی بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال انجام شده که ذوب، شگویا و وملل بیشترین تاثیر را در سبزپوشی شاخص فرابورس به خود اختصاص داده اند.

در معاملات اول وقت امروز، سه نماد وخارزم، فرابورس و قرن بیشترین ارزش معاملات را در حالی به خود اختصاص داده اند که گروه محصولات شیمیایی و فلزات اساسی پر معامله ترین گروه بازار بوده و بسیاری از نمادهای این گروه در محدوده منفی معامله می شوند.

همچنین از امروز تغییر ارزش هر سفارش از 100 هزار تومان به 500 هزار تومان عملیاتی شده و این در حالی است که بسیاری از کارگزاری های در بروزرسانی پورتفوی سهامداران و همچینن ثبت سفارش دچار اختلال هستند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 643

به "بورس چهارشنبه چگونه شروع شد؟ ، رشد 6 هزار واحدی با پیشتازی گروه محصولات شیمیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس چهارشنبه چگونه شروع شد؟ ، رشد 6 هزار واحدی با پیشتازی گروه محصولات شیمیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید