تصاویر ، خانه رویایی در یک اتوبوس مدرسه

به گزارش مجله زیتوا، اتوبوس تفریحی مدرسه به یک خانه متحرک دارای اتاق زیر شیروانی و اتاق بازی برای یک خانواده 7 نفره تبدیل شده است.

تصاویر ، خانه رویایی در یک اتوبوس مدرسه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موتور 1، در این اتوبوس خانه مانند هر کودک یک اتاق خواب خصوصی کوچک دارد و آشپزخانه بزرگتر از چیزی است که در بسیاری از آپارتمان ها پیدا می کنید.

کریستوفر اسمیت در گزارشی در این باره نوشته است: در سال هایی که تبدیل های سفارشی و خلاقانه اتوبوس ها را پوشش می دهیم، تعداد زیادی از این خودروهای بزرگ را دیده ایم که به خانه های شیک برای خانواده ها تبدیل شده اند. اما هرگز تبدیل یک اتوبوس به اتاقی را ندیده ایم که انباری دائمی داشته باشد و صادقانه برای حضور یک خانواده هفت نفره مناسب باشد.در واقع، می توانید حتی آن را برای 9 نفر نیز به حساب آورید، دو بزرگسال، پنج کودک، یک گربه و یک سگ. با این حال، فضای داخل آن شلوغ به نظر نمی رسد.

این گواهی ای است بر تفکر قابل توجهی که از طرف مالکان این اتوبوس جف و آنا به کار گرفته شده شده است. آن ها در کار تبدیل اتوبوس به خانه با تجربه هستند. علت اجرای چنین ابتکاری از سوی جف و آنا این بود که خانواده شان در حال رشد بود، این مساله باعث شد آن ها به کار روی این اتوبوس مدرسه متمرکز شوند، ایده ساخت یک اتاق زیر شیروانی در بالای سقف این اتوبوس نیز به تدریج و در حین تبدیل اتوبوس به خانه در ذهنشان شکل گرفت. این اتاق زیر شیروانی شامل یک طبقه کوچک است که به میزان کافی برای دو اتاق خواب کوچک و یک اتاق بازی برای سرگرمی جا دارد.

سه اتاق خواب دیگر بچه ها در طبقه اصلی قرار دارند، این دو طبقه بزرگ هستند و فضایی برای یک تخت و چیزهای دیگر دارند. به علت بزرگی این دو طبقه فضای زیادی برای آشپزخانه نیز باقی می ماند که برای پر کردن شکم هفت گرسنه یک ضرورت مطلق است. یک اجاق پروپان چهار شعله که روبروی یک یخچال/ فریزر بزرگ نصب شده با سرویس کامل برای پخت و پز استفاده می گردد. قسمت آشپزخانه بعلاوه محل قرارگیری ماشین لباسشویی و خشک کن است و حمام در ابعاد بزرگ درست در پشت آشپزخانه واقع شده است.

این اولین اتوبوس قدیمی نیست که ما تبدیل شدنش را به یک خانه کوچک شیک دیده ایم. حتی اولین بار نیست که اتوبوسی را می بینیم که به عنوان خانه تمام وقت برای یک خانواده بزرگ تغییر کاربری داده است. در سال 2017 این اتوبوس به قیمت 4000 دلار (200 میلیون تومان) خریداری شد و تا این مرحله تقریباً 50000 دلار (2 میلیارد و 500 میلیون تومان) در آن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | از ساحل تا بیابان با میکرو کمپر استثنایی رد گکو | سبک، راحت، ایمن و مستحکم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 2003

به "تصاویر ، خانه رویایی در یک اتوبوس مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، خانه رویایی در یک اتوبوس مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید